Lloret impulsa el servei de canguratge per Nadal i Reis

És un servei obert a tothom, destinat a que les persones que tenen cura dels infants, majoritàriament dones.

Infants, al servei de canguratge.
Miriam Rodriguez
Lloret impulsa el servei de canguratge per Nadal i Reis
00:00

Lloret de Mar posarà en marxa el servei de canguratge per a les famílies amb motiu de les vacances de Nadal i Reis. És un servei obert a tothom, destinat a que les persones que tenen cura dels infants, majoritàriament dones. La finalitat és que puguin disposar de temps en les tasques de cuidar els fills.

El servei que s’ofereix és gratuït, de proximitat i segur. Els nens i nenes, que han de tenir entre 3 i 12 anys, quedaran a càrrec de professionals de l’àmbit educatiu.

Tot i que és un servei destinat a totes les famílies de Lloret, es consideren prioritàries les monoparentals, les dones que pateixen situacions de violència masclista, les dones en situació d’atur de llarga durada, de més de 52 anys o migrades, tal i com explica la regidora d’Igualtat, Miriam Rodriguez.

La iniciativa, que va començar un any enrere, la impulsa la regidoria d’Igualtat al pavelló de l’escola Àngels Alemany. Tindrà lloc del 21 de desembre al 5 de gener, excepte els festius i caps de setmana, en horari de matins: de 9 a una.

Les persones o famílies interessades han d’enviar un correu a igualtat@lloret.cat per fer-ne la reserva prèvia. Cada dia que facin servir el servei, han de presentar una autorització que trobaran al web lloret.cat, dins de la secció d’Igualtat.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.