Lloret se suma al festival Som Cultura amb visites a la casa-museu de Can Font

S'ofereixen els propers dissabte i diumenge.

Albert Robert i Pere Vila
Lloret se suma al festival Som Cultura amb visites a la casa-museu de Can Font

00:00



Al llarg d’aquest mes de novembre, a les comarques de Girona es duu a terme el festival Som Cultura. Ofereix un munt d’experiències culturals, de caire familiar, patrimonial, actiu o popular, com per exemple una ruta en burricleta pel Baix Empordà, una travessa nocturna pels Pirineus per experimentar el drama dels refugiats, una marató de tallers en museus o visites als principals conjunts monumentals del territori.

Lloret de Mar se suma al festival Som Cultura amb un grapat de visites a la casa-museu de Can Font. S’ofereixen tant aquest dissabte com diumenge, 25 i 26 de novembre. N’hi ha de guiades i teatralitzades. Aquestes darreres porten per títol Memòries del passat. En tots els casos, es recomana comprar l’entrada de forma anticipada a internet o contactant amb el Museu del Mar. Val 5 euros.

Albert Robert, regidor de Cultura, subratlla que s’han afegit a la iniciativa per difondre i posar en valor el patrimoni lloretenc. Pere Vila, president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, ha manifestat que Som Cultura està pensat per tot tipus de públic, especialment el de proximitat.

Les visites que es fan a Lloret dins del festival Som Cultura consisteixen en la ruta indiana i visita a Can Font a les 11 del matí, tant dissabte com diumenge. Un recorregut que acaba amb la degustació d’un còctel.

A més, s’ofereix una visita teatralitzada a la casa-museu, que porta per nom Memòries del passat. S’ha previst dissabte 25 de novembre, a les 8 del vespre. I l’endemà diumenge, a les 6 de la tarda. Hi ha places disponibles. Es recomana fer la reserva prèvia a través del Museu del Mar o al web de Som Cultura.

El Castaween omplirà Lloret de zombis amb una batucada i cercavila tenebroses

La desfilada serà aquest dissabte a dos quarts de set de la tarda i sortirà des de la plaça de la Vila, on en tornar hi haurà també una disco zombi.

El lloretenc Ramón Vilaró, guardonat amb un Premi Anual de Periodisme Internacional

El que va ser corresponsal d'El País, reivindica la professió del periodista en una era marcada per la digitalització, la sobreinformació i les notícies falses.

El fons de la família Frigola, protagonista del Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual

La celebració es fa aquest dimecres al Teatre, on es projectarà el muntatge audiovisual "Un temps en imatges. Arseni Frigola i Roca (1923-2017)".

Lloret de Mar es prepara per celebrar la 3a edició del Castaween

La programació combina activitats familiars, una cercavila terrorífica, la Panic Race i la tradicional Castanyada de Xino-Xano.