25 C
Blanes

Lloret, seu d’un campus de la fundació Princesa de Girona

Fins aquest diumenge, hi assisteixen 50 joves de l'Estat Espanyol, que reben formació en lideratge.

Els joves, en una sessió al Costa Brava Hub
Els joves, en una sessió al Costa Brava Hub
Gema Guzmán

Lloret de Mar acull fins aquest diumenge un campus de la fundació Princesa de Girona amb l’objectiu de formar joves que volen generar impacte social en àmbits com la salut, la sostenibilitat, el medi ambient, la igualtat, educació o la cultura. En concret, es duu a terme al Costa Brava Hub de Lloret de Mar.

50 joves de tot l’Estat espanyol han estat seleccionats per participar en aquest campus presencial. Inclou tallers per entrenar habilitats de lideratge, conferències amb emprenedors socials, debats sobre reptes globals i geopolític, activitats esportives o sessions d’assessorament per fer realitat un projecte.

Gema Guzmán, directora de programes de Talent de la Fundació Princesa de Girona, explica que “volíem fer una activitat a la Costa Brava i a Lloret pel seu entorn natural i oferir un espai de treball per als joves, on parlar i cooperar”.

Els 50 joves que participen del campus de la fundació provenen d’arreu de l’Estat: de Madrid, Catalunya, Comunitat Valenciana, Andalusia, Castella-La Manxa, País Basc, Castella i Lleó, Múrcia, Melilla, Canàries, Navarra i Galícia. I els acompanya un jove de Mèxic.

Pel que fa a la seva formació acadèmica, una tercera part han estudiat una enginyeria, mentre que la resta fan ADE, Dret, Econòmiques, Ciències Socials, Ciències o Humanitats.

Han estat seleccionats entre les més de 100 persones que han format part de la primera edició del programa “Generació propòsit”, que s’adreça a joves de 20 a 30 anys amb potencial en lideratge social.

El programa ofereix desenvolupament competencial, mentoria grupal, networking i l’oportunitat d’impulsar idees perquè es converteixin en projectes reals capaços de millorar el món.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.