24.4 C
Blanes

Lloret tanca la temporada de teatre amb ‘Infàmia’, amb Emma Vilarasau i Jordi Bosch

L'espectacle, dirigit per Pere Riera, es representarà avui divendres (21 hores) al teatre municipal i l'entrada val 22 euros. També actuen Mar Ulldemolins i Francesc Ferrer.

Emma Vilarasau, a 'Infàmia'
Emma Vilarasau, a 'Infàmia'
Pere Riera i Emma Vilarasau

Infàmia és l’obra que aquesta nit tanca la temporada de teatre a Lloret de Mar. A Emma Vilarasau l’acompanyen Jordi Bosch, Mar Ulldemolins i Francesc Ferrer, que reflexionen sobre l’ofici d’actuar. 

Els dirigeix Pere Riera, autor de l’aclamada Barcelona. Pere Riera, a Infàmia, lloa la interpretació i connexió amb els quatre actors i en especial amb Emma Vilarasau.

L’espectacle presenta a una Eva que està lesionada i com les seves ferides faran patir a altres dos individus: la Sara i l’Aleix, que no saben què fer amb la seva vida i senten que estan condemnats a ser actors “emergents” de per vida. En mig d’una crisi de vocacions dels tres personatges, apareix Toni que els posarà als tres en solfa i els aclarirà els dubtes sobre l’ofici de ser actor.

Infàmia és un dels plats forts d’aquesta temporada en el teatre de Lloret. Es representa aquest vespre, a partir de les nou. L’entrada val 22 euros.

Contingut per a tu

Pau Martínez, millor treball de recerca de Catalunya de Farmàcia als premis UB-Santander

El treball estudia l'estalvi que hi pot haver en la dispensació de medicaments en dosis unitàries.

Crida perquè tothom doni sang aquest dijous i divendres a Lloret

Les pluges intenses de fa uns dies van obligar a suspendre campanyes arreu de Catalunya i per això es fa una crida especial que permeti compensar-ho.

Bakr El Asri campió de Catalunya dels 3.000 metres obstacles per 5a vegada

L'atleta s'ha proclamat campió de Catalunya sub20 aquest diumenge, a Sabadell.

L’assaig del Ball de Plaça amb la mainada es farà a la Plaça de la Vila, dissabte

El pati de l'Erol, on es feia fins ara, havia quedat petit i s'ha decidit fer-ho directament a la Plaça de la Vila.

‘La traviata’ es projectarà al Teatre de Lloret mentre es representa al Teatro Real

El teatre madrileny organitza aquest dissabte una projecció simultània de l'òpera de Verdi a municipis d'arreu de l'Estat, per celebrar el seu 10è aniversari.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 14 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 13 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Sardanes a Lloret, Blanes i Tossa – 13 Juliol 2025

Primer programa de l'edició d'estiu, amb en Jordi Rocas presentant una selecció de sardanes dedicades a l'estiu. En la segona hora, tenim la selecció de sardanes preparada per Josep Tibau, en exclusiva per a Lloret de Mar, Blanes i Tossa, tot gaudint de la música de cobla. Si teniu alguna consulta o petició podeu trucar directament al 649 90 41 55. Sardanes de la primera hora Cant d'estiu de Max Havart. Rosada d'estiu d'Antoni Català. Raig de sol d'un blau estiu de Jordi Paulí. Festa d'estiu...