Torna a Lloret de Mar el torneig internacional d’hoquei en línia Sparta Cup. La competició, que celebra l’onzena edició, tot i que és el segon cop que es fa a la vila, reunirà més de 300 esportistes d’arreu del món, que competiran amb 25 equips de diferents categories: Sparta Pro per a sènior masculí, Women Pro per a sènior femení i Old Stars per a veterans -a partir de 35 anys.
El director de l’Sparta Cup, Carles Benito, explica que els participants provenen de quinze països diferents: Alemanya, Suïssa, Colòmbia, França, Suècia, República Txeca, Gran Bretanya, Argentina, Àustria, Hongria, EUA, Mèxic, Canadà i l’Estat espanyol. I assegura que alguns dels equips tenen molt de nivell.
Segons Carles Benito, l’hoquei en línia és molt espectacular de veure, ja que barreja l’hoquei patins amb l’hoquei gel.
Aquest serà el segon any consecutiu que Lloret acull aquest torneig, després de les bones valoracions que va deixar l’edició passada.
L’Sparta Cup es disputarà al Pavelló Municipal d’Esports. Els partits començaran aquest divendres al matí amb la fase prèvia i acabaram diumenge al vespre, amb les finals.
La competició és solidària amb l’ONG Joguines sense fronteres. Per això, en el primer gol de la gran final sènior hi haurà un llançament massiu de peluixos, que el públic podrà comprar allà mateix i que l’ONG enviarà a infants de famílies sense recursos. De moment, se n’han enviat a l’Àfrica, Rússia, Perú i Equador.