L’Obreria de Santa Cristina ja prepara el concert de Nadal i les Sardanes a l’Alba

El concert, que és gratuït, és aquest diumenge, a les 18 hores, a l'ermita; mentre que les sardanes es fan el dia 1, a les 7 hores, per rebre l'Any Nou.

Arseni Frigola
L’Obreria de Santa Cristina ja prepara el concert de Nadal i les Sardanes a l’Alba

00:00



L’Obreria de Santa Cristina organitza el tradicional concert de Nadal aquest diumenge a la tarda.

L’Obrer Major, Arseni Frigola, ha explicat que anirà a càrrec del duo de pianistes Carles Lama i Sofia Cabruja, que interpretaran un repertori clàssic, amb temes de Rossini, Bellini i Wagner, complementat amb cançons tradicionals dedicades a Catalunya i nadales.

Arseni Frigola assegura que l’ermita sempre s’omple per aquest concert i convida tothom a pujar a Santa Cristina aquest diumenge. El concert, que és gratuït, és aquest diumenge a les sis de la tarda, a l’ermita de Santa Cristina.

Però aquesta no és l’única activitat d’aquestes festes de Nadal al paratge, perquè ja s’han convertit també en una tradició les anomenades Sardanes a l’Alba de l’1 de gener, rebre el primer raig de sol de l’any nou ballant sardanes, amb la cobla del Cor de Maria de Blanes.

Les sardanes del gener passat (Obreria de Santa Cristina)

Arseni Frigola explica que en aquesta cita s’hi apleguen tant persones que matinen com altres que han passat tota la nit de festa celebrant l’Any Nou. La convocatòria és el primer dia de l’any, a les set del matí, a la plaça del Pi, i es repartirà xocolata amb melindros.

Fira de productes de segona mà d’APASC, aquest dissabte i diumenge

Les parades es muntaran a la plaça Pere Torrent, tant dissabte com diumenge, de nou del matí a vuit del vespre, de manera ininterrompuda.

Els carrers de Lloret s’omplen de música, espectacles i artesania amb motiu de la 25a edició de la Fira Medieval

L'esdeveniment, que se celebrarà aquest cap de setmana, comptarà amb una norantena de propostes amb una gran oferta infantil.  

El Club d’Escacs Lloret organitza un torneig popular per la Festa Major

La competició es farà al Puntet, a l'avinguda de Vidreres, a partir de les deu del matí.

Un espectacle conjunt al Teatre posarà punt i final a la celebració del 75è aniversari del Casal de l’Obrera

Serà aquest diumenge a partir de les sis de la tarda i reunirà a membres de l'entitat cultural de tots els temps.