24.4 C
Blanes

L’Oficina de Català fa bones valoracions de la prova pilot dels cursos que fa aquest trimestre

Les valoracions també són molt positives pel que fa a la campanya de formació de parelles lingüístiques, dins del Voluntariat per la Llengua.

Oficina de Català de Lloret de Mar
Oficina de Català de Lloret de Mar
Cesca Cornellà

L’Oficina de Català afronta la recta final del curs amb una novetat, ja que s’està fent una prova pilot arreu del territori perquè els cursos siguin els mateixos a tot arreu. En aquest sentit, fins ara el tercer trimestre a Lloret es feien cursos intensius, ja que moltes persones comencen a treballar per Setmana Santa. Aquest any, però, es fan cursos que duren tot el trimestre. La directora de l’oficina a Lloret, Cesca Cornellà, assegura que, de moment, les valoracions són bones.

D’altra banda, aquest any s’ha consolidat la 3a edició de les parelles lingüístiques, dins de la campanya del Voluntariat per la Llengua. L’any passat es van crear parelles en tres edicions diferents i aquest 2019 s’ha consolidat el nombre d’edicions, donada la bona acollida d’aquesta iniciativa.

Tothom que estigui interessat en participar a la campanya del Voluntariat per la Llengua, ha de posar-se en contacte amb l’Oficina de Català.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.