29.9 C
Blanes

Lola Herrera interpreta aquesta nit a Lloret “Cinco horas con Mario”, amb totes les entrades exhaurides

La funció es podrà veure aquesta nit, a partir de les 21h, al Teatre de Lloret.

Cartell de la funció
Cartell de la funció
Albert Robert

La reconeguda actriu Lola Herrera interpreta aquesta nit “Cinco horas con Mario”, amb totes les entrades exhaurides. L’artista es posa a la pell de Carmen Sotillo, una dona de 44 anys que acaba de perdre al seu marit de forma inesperada.

L’acció s’ambienta en el març del 1966, després que les visites i la família marxen i ella es queda sola vetllant el cadàver del seu marit per última vegada. En aquest moment, inicia un monòleg, a través del qual descobrim les seves personalitats i els conflictes del seu matrimoni.

És un document que parla de les preocupacions econòmiques, religioses, polítiques, sexuals i morals de la vida espanyola dels anys seixanta. “Cinco horas con Mario” ens parla dels assumptes eterns de l’ésser humà, com la culpa, la soledat, la incomunicació o el sentit de la via. El regidor del Teatre, Albert Robert, es mostra satisfet per l’èxit en la venda d’entrades i destaca el fet que “una artista tan reconeguda com Lola Herrera” actuï a Lloret de Mar.

L’autor de l’espectacle és Miguel Delibes, amb la direcció de Josefina Molina. Es podrà veure aquesta nit, a partir de les 21h, al Teatre de Lloret, amb totes les localitats esgotades.

Contingut per a tu

Pau Martínez, millor treball de recerca de Catalunya de Farmàcia als premis UB-Santander

El treball estudia l'estalvi que hi pot haver en la dispensació de medicaments en dosis unitàries.

Crida perquè tothom doni sang aquest dijous i divendres a Lloret

Les pluges intenses de fa uns dies van obligar a suspendre campanyes arreu de Catalunya i per això es fa una crida especial que permeti compensar-ho.

Bakr El Asri campió de Catalunya dels 3.000 metres obstacles per 5a vegada

L'atleta s'ha proclamat campió de Catalunya sub20 aquest diumenge, a Sabadell.

L’assaig del Ball de Plaça amb la mainada es farà a la Plaça de la Vila, dissabte

El pati de l'Erol, on es feia fins ara, havia quedat petit i s'ha decidit fer-ho directament a la Plaça de la Vila.

‘La traviata’ es projectarà al Teatre de Lloret mentre es representa al Teatro Real

El teatre madrileny organitza aquest dissabte una projecció simultània de l'òpera de Verdi a municipis d'arreu de l'Estat, per celebrar el seu 10è aniversari.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 14 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 13 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Sardanes a Lloret, Blanes i Tossa – 13 Juliol 2025

Primer programa de l'edició d'estiu, amb en Jordi Rocas presentant una selecció de sardanes dedicades a l'estiu. En la segona hora, tenim la selecció de sardanes preparada per Josep Tibau, en exclusiva per a Lloret de Mar, Blanes i Tossa, tot gaudint de la música de cobla. Si teniu alguna consulta o petició podeu trucar directament al 649 90 41 55. Sardanes de la primera hora Cant d'estiu de Max Havart. Rosada d'estiu d'Antoni Català. Raig de sol d'un blau estiu de Jordi Paulí. Festa d'estiu...