L’ON-OFF Music Festival tanca la tercera edició amb èxit

L’organització destaca la gran resposta del públic i vol continuar celebrant el festival a Sa Caleta sense perdre’n l’essència.

Javier Algar
L’ON-OFF Music Festival tanca la tercera edició amb èxit
00:00

L’ON-OFF Music Festival ha tancat aquest cap de setmana la seva tercera edició amb una valoració molt positiva. El festival, celebrat a Sa Caleta de Lloret de Mar, ha reunit alguns dels noms destacats de l’escena electrònica, com Oxia, Abyss Vox, Oliver Giacomotto i Blond:ish, repartits en tres escenaris.

Segons explica el coordinador de relacions públiques de l’esdeveniment, Javier Algar, aquesta edició ha estat «un èxit rotund». Les entrades es van exhaurir abans del festival i l’organització va decidir posar-ne un centenar més a la venda, que també es van vendre en només uns minuts. A més, el Village i el Market han tingut una «molt bona acollida» entre els assistents.

De cara al futur, l’organització estudiarà la possibilitat de recuperar el format de dos dies.

«Jo crec que aquest any només vam apostar fer un dia, crec que ha anat bé, hem de valorar si per la pròxima vegada ho allarguem a dos dies, però no volem morir d’èxit».

Javier Algar

Malgrat aquest possible creixement, l’organització té clar que vol mantenir el festival a Sa Caleta.

«La intenció és continuar gaudint d’aquest espai idíl·lic. Però, si el festival creix més, és un lloc que ens quedaria petit».

Javier Algar

Pel que fa al cartell, Algar assegura que l’elecció dels artistes ha estat un encert. «Pel que vam sentir, la gent va estar molt contenta», explica.

Ara, l’equip organitzador vol prendre’s unes setmanes de descans abans de començar a preparar la pròxima edició. En aquest sentit, no descarten impulsar alguna iniciativa abans que acabi l’estiu o abans de final d’any, tot i que remarquen que «això s’ha de fer a poc a poc».

Finalment, Javier Algar ha volgut agrair la implicació de totes les persones que han contribuït a l’èxit del festival.

«Només voldria agrair a tota la gent que va participar, tant treballadors com voluntaris, l’Ajuntament, els equips de seguretat i totes les persones que han col·laborat amb el seu petit gra de sorra».

Javier Algar

Són declaracions de Javier Algar, coordinador de relacions públiques de l’ON-OFF.

Tino Soriano reivindica MontPhoto com una cita imprescindible per als amants de la fotografia de natura

El festival internacional celebra aquest cap de setmana a Lloret la 30a edició, amb fotògrafs i ponents d’arreu del món.

El Mar d’Havaneres torna aquest divendres a Lloret amb tres formacions

La plaça Pere Torrent reunirà els grups Es Vano, Sa Dona Marinera i el grup d’havaneres de l’Associació de Pensionistes i Jubilats de Blanes.

Lloret celebra aquest cap de setmana la 26a edició del Cap de Setmana Ibèric

El Turó Rodó, el Puig de Castellet i Can Saragossa obriran les portes amb activitats gratuïtes per descobrir el patrimoni ibèric.

‘No sé fluir’, el nou tema de la lloretenca Ainhoa Sánchez

El tema parla sobre la por a comprometre's, la por a sentir massa quan es comença una relació i sobre la necessitat de deixar que flueixi.