La popular presentadora de TV3, Mari Pau Huguet, conduirà la retransmissió en directe del Ball de Plaça d’aquest dijous a Lloret de Mar. Serà en un programa que s’emetrà per internet, a diferents plataformes i xarxes socials.
Ella mateix explica que li ha fet “molta il·lusió” la proposta i que se sent “molt identificada amb el ball” com a professional i a nivell personal. “Faig dansa i m’agrada molt ballar, en la meva joventut havia ballat danses tradicionals catalanes, aquest Ball de Plaça no el veig difícil però han de fer moltes voltes”, afegeix. Mari Pau Huguet és tota una experta en el món del ball. Assenyala que el Ball de Plaça lloretenc, com la resta, cedeix «tot el protagonisme a les dones, mentre que els homes queden més a l’ombra».
Huguet és una cara molt coneguda de TV3 des de fa anys. Va ser la presentadora de ‘Filiprim’, de cavalces de Reis, de campanades de Cap d’Any i de diferents programes, alguns dels quals dedicats al ball. A més ha participat en sèries com ‘Nissaga de poder’, ‘El cor de la ciutat’, ‘Plats bruts’, ‘Lo Cartanyà’ i ‘Polònia’. En el teatre ha fet de narradora a l’obra ‘Oliver Twist’ de Coco Comin. A Catalunya Ràdio va fer el programa ‘Cafè amb gel’ i ha publicat el llibre ‘Anem a ballar?’. Des del 2010 treballa al servei del Defensor de l’Audiència de Televisió de Catalunya.
La seva presència suma interès i atractiu al Ball de Plaça d’aquest dijous, 24 de juliol. A partir de les 19h presentarà el programa juntament amb la lloretenca Eva Llorca. Serà en directe per la plataforma TV Lloret Vintage, per Fitel TV i el canal de Youtube de l’Ajuntament. El Ball de Plaça serà emès en diferit els dies 2 i 3 d’agost per TV de Girona.
