Mas Romeu prepara un gruix d’activitats el cap de setmana per la festa de la urbanització

Hi haurà un sopar, sevillanes, ball, botifarrada popular, exhibició de fitness i zumba i una festa de l’escuma. Els actes són gratuïts i oberts per a tothom.

Antonio Bermúdez
Mas Romeu prepara un gruix d’activitats el cap de setmana per la festa de la urbanització

00:00



Aquest cap de setmana se celebra la festa de la urbanització Mas Romeu. Un membre de l’associació de veïns, Antonio Bermúdez, ha detallat es faran un sopar, una actuació de sevillanes i un ball el dissabte a la nit. I, a l’endemà el veïnat es despertarà amb una botifarrada popular, una exhibició de fitness i zumba i una festa de l’escuma.

Antonio Bermúdez creu que és important mantenir aquesta celebració perquè els veïns puguin desconnectar de l’estrès de l’estiu i puguin passar una bona estona plegats i amb amics.

Totes les activitats programades tant dissabte com diumenge són gratuïtes i obertes a tothom.

Els carrers de Lloret s’omplen de música, espectacles i artesania amb motiu de la 25a edició de la Fira Medieval

L'esdeveniment, que se celebrarà aquest cap de setmana, comptarà amb una norantena de propostes amb una gran oferta infantil.  

El Club d’Escacs Lloret organitza un torneig popular per la Festa Major

La competició es farà al Puntet, a l'avinguda de Vidreres, a partir de les deu del matí.

Un espectacle conjunt al Teatre posarà punt i final a la celebració del 75è aniversari del Casal de l’Obrera

Serà aquest diumenge a partir de les sis de la tarda i reunirà a membres de l'entitat cultural de tots els temps.

«Estimada Montserrat, encara que sigui mentida» arriba al Teatre de Lloret

El monòleg interpretat per Judit Saula serà aquest dissabte a les set de la tarda i encara queden algunes entrades disponibles.