Mercè Maresma ofereix les classes de l’Aula Municipal de Teatre a través de videoconferències amb tot el grup

Primer començaven fent petits exercicis davant de la pantalla, però que les sessions han funcionat molt bé i cada cop fan més activitats variades.

Mercè Maresma fent la classe virtual

Mercè Maresma
Mercè Maresma ofereix les classes de l’Aula Municipal de Teatre a través de videoconferències amb tot el grup

00:00



L’Aula Municipal de Teatre per a infants i joves segueix activa aquests dies. Molts professors pengen vídeos i proposen activitats als alumnes. Però, a més, hi ha una iniciativa que destaca per sobre de les altres.

Mercè Maresma, professora d’un grup de dotze alumnes de 5è i 6è de primària, ofereix classes a través de videoconferències amb la plataforma Zoom. Ella mateixa ha explicat que primer començaven fent petits exercicis davant de la pantalla, però que les sessions han funcionat molt bé i cada cop fan més activitats variades.

La propera que tenen programada és una classe demà divendres, en què els alumnes han preparat un personatge i hauran de participar a la videoconferència com si fossin aquest personatge.

La professora està molt contenta de com està funcionant la iniciativa i assegura que les famílies també en fan una valoració molt positiva. A més, el sistema telemàtic ha permès treballar aspectes que a classe era més complicat, com ara la concentració i el respecte al torn de paraula.

Mercè Maresma treballa amb els alumnes de l’Aula Municipal de Teatre, però s’ha ofert, en aquests dies de confinament, a crear nous grups si hi ha demanda, per poder distreure’s amb una eina tan beneficiosa i divertida com és el teatre. S’hi pot contactar a través del Facebook.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.