Miguel Molina afronta la segona meitat del Mundial de Resistència amb l’objectiu de recuperar terreny

El lloretenc arriba a la següent cita en onzena posició del campionat, amb 29 punts.

Miguel Molina
Miguel Molina afronta la segona meitat del Mundial de Resistència amb l’objectiu de recuperar terreny
00:00

Miguel Molina ja té la vista posada en la segona meitat del Campionat del Món de Resistència.

Després de l’aturada d’estiu, la competició es reprendrà el primer cap de setmana de setembre, amb la cinquena prova de la temporada, al circuit d’Austin, als Estats Units.

El pilot lloretenc competeix amb el Ferrari número 50, juntament amb Antonio Fuoco i Nicklas Nielsen. L’equip arriba a la cita nord-americana en onzena posició del campionat, amb 29 punts, a molta distància dels líders, el BMW número 20, que suma fins al moment 75 punts.

Molina reconeix que la temporada no està sent fàcil i que els resultats no estan sent els esperats, especialment després de la retirada a les 24 Hores de Le Mans.

«Està sent una temporada una mica complicada, aquest any no estem potser al nivell que estàvem l’any passat, ens està costant. Hem de continuar treballant, hi ha un bon potencial, quan ens han sortit les curses bé hem estat al davant. Hem d’anar aprenent de tot.»

Miguel Molina

Ferrari és actualment tercer al campionat de constructors, per darrere de Toyota i BMW. Molina explica que les dues marques han fet un pas endavant amb millores al cotxe aquesta temporada i que això s’ha notat especialment en els resultats. Malgrat això, el lloretenc no perd l’esperança.

«Queden moltes curses per acabar l’any i esperem que amb els dos cotxes nostres podem fer aquests punts i anar retallant per intentar almenys aconseguir un bon objectiu que seria un altre cop ser campions del Campionat de Constructors.»

Miguel Molina

Després d’Austin, encara quedaran tres curses: el 27 de setembre, al Japó; el 18 d’octubre, al Circuit de Barcelona-Catalunya; i el 8 de novembre, a Itàlia.

Precisament, la cita catalana serà molt especial per a Molina, ja que serà la primera vegada que el Mundial de Resistència competirà al Circuit de Barcelona-Catalunya.

«Catalunya, per mi jo crec que serà una cursa molt important, molt especial, molt emotiva també, perquè seria com una mica tancar tot el meu cercle de la carrera esportiva. Serà un cap de setmana increïble i veureu cotxes que no es poden veure molt sovint per aquí.»

Miguel Molina

Abans, però, Molina tornarà a competir el 6 de setembre a Austin, en un circuit on l’any passat va aconseguir la segona posició.

Pel que fa al futur, el pilot lloretenc té contracte amb Ferrari fins a finals de 2027 i acumula ja deu anys vinculat a la marca italiana.

Hotelers, restauradors i comerciants reclamen a l’Ajuntament que revisi els increments de l’IBI aprovats al ple

Comparteixen la preocupació per la crisi de l'habitatge, però demanen mesures proporcionades que també tinguin en compte la diversitat dels allotjaments i l'activitat econòmica del municipi.

Agnès Rivera: “El col·lectiu mèdic està molt determinat i molt enfadat”

Metges de Catalunya ha convocat una vaga indefinida davant la manca de voluntat de negociar que ha mostrat el Departament de Salut de la Generalitat.

Els metges catalans comencen una vaga indefinida per reclamar el conveni propi

Avui es manifesten a Barcelona i hi ha diversos facultatius dels centres de Lloret de Mar que se sumen a la protesta.

L’Eurockey Cup sub-15 reunirà 20 equips en un torneig que es disputarà entre Lloret de Mar i Blanes

El torneig començarà aquest dijous a les 11 del matí amb el sorteig dels grups al Pavelló i acabarà diumenge amb una final a 3.