Mor, als 83 anys, Pilar Oller, antiga col·laboradora de Nova Ràdio Lloret

Primer va participar en el programa Música per recordar, juntament amb Bartomeu Comas, mentre que després va estar a l’encara vigent Sardanes a Lloret, aleshores amb Josep Ribera i Lourdes Roca.

Pillar Oller amb un ram de flors, en l'homenatge a Joaquim Soms al 25è Aplec de la Sardana de Lloret de Mar

Ha mort, als 83 anys, Pilar Oller i Viñolas, que havia estat col·laboradora de Nova Ràdio Lloret. Primer va participar en el programa Música per recordar, juntament amb Bartomeu Comas, mentre que després va estar a l’encara vigent Sardanes a Lloret, aleshores amb Josep Ribera i Lourdes Roca.

Nascuda a Amer, vivia a Lloret de Mar i estava molt involucrada amb el teixit social del municipi, on, ha banda de ser una sardanista incansable, havia format part del Casal de l’Obrera i del Xino-Xano.

Pilar Oller (Xino-Xano)
Pilar Oller (Xino-Xano)

L’enterrament s’ha fet aquest matí, a la parròquia de Sant Romà.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.