La cap de cartell de les barraques de Sant Romà d’aquest any a Lloret de Mar serà una noia jove de només 19 anys, que s’ha convertit en tot un referent a l’escena urbana en cataà: la Mushkaa.
El seu nom real és Irma Farelo i és filla del reconegut actor Eduard Farelo i germana de la també molt reconeguda cantant Bad Gyal. Però la Mushkaa no s’ha fet famosa gràcies als seus lligams familiars, sinó que ho ha fet a través de la seva música. En una entrevista al programa El Matí de Catalunya Ràdio, explicava que mai s’havia plantejat dedicar-se a la música fins que va acabar batxillerat i ho va veure clar.
“Mai havia pensat que la música fos una possibilitat, però quan vaig acabar batxillerat em vaig adonar que el que m’agradava era realment la música i que havia de posar totes les meves ganes en una cosa que m’agradés”
Mushkaa
Fa només uns sis mesos, va publicar un mixtape de sis cançons titulat Tas Loko, que va marca un punt d’inflexió en la seva carrera.
“És el primer projecte que trec, amb sis cançons per presentar-me, qui soc, què faig i que la gent m’identifiqui una mica”
Mushkaa
El que més l’apassiona és la música urbana, tot i que considera que no es pot encasellar en un gènere concret, perquè encara és molt jove i està definint la seva personalitat musical.
“No sé com definir-me molt bé, perquè encara estic trobant el meu gènere, però crec que Mushkaa és una persona de 19 anys que viu per la música i que està intentant trobar-se ella mateixa com qualsevol persona de 19 anys”
Mushkaa
El concert de la Mushkaa a Lloret de Mar es farà aquest dissabte, en una nit jove de barraques en què també actuaran altres artistes.
Els concerts començaran a les nou de la nit amb Verbena’m, que actuaran com a teloners de la Mushkaa. Després de la cap de cartell, serà el torn del grup de versions Waikiki i, la nit, la tancaran els djs de Bitz Kollektiv, amb música tecno.