Nedada solidària amb la Marató de 3Cat, amb el club Lloret Aigües Obertes

Es farà aquest diumenge, a les onze del matí, des de la platja de Santa Cristina.

Dolors Portavella
Nedada solidària amb la Marató de 3Cat, amb el club Lloret Aigües Obertes
00:00

Nedada solidària amb la Marató de 3Cat, aquest diumenge. L’organitza el Club Lloret Aigües Obertes, que convoca a tothom a les onze del matí a Santa Cristina.

Des d’allà, la idea és anar i tornar a Sa Boadella nedant. És un total d’un quilòmetre i mig. La presidenta de l’entitat, Dolors Portavella, avança que no és una competició.  

“És una nedada d’1,5 quilòmetres que no és competitiva, s’ha d’anar a ritme perquè l’aigua està bastant freda, però és una nedada tranquil·la i també es pot fer menys recorregut o simplement una remullada”

Dolors Portavella

Això sí, Portavella adverteix que cal estar acostumat a nedar llargues distàncies a mar obert, sobretot perquè l’aigua està molt freda i cal fer-ho tot seguit, sense parar per no agafar fred. També es recomana portar neoprè. I per a les persones que no vulguin fer tota la nedada, poden fer un recorregut més curt o bé simplement remullar-se i gaudir de la jornada.

“Cal tenir preparació perquè és una distància llarga i recomanem portar neoprè i no parar, perquè l’aigua està freda”

Dolors Portavella

El club Lloret Aigües Obertes ja va col·laborar amb la Marató l’any passat amb molt d’èxit i aquest cop volen repetir l’experiència solidària, sobretot tenint en compte que es destina a les malalties respiratòries i la natació al mar és molt saludable per fer front a aquestes patologies.  

“La natació és molt bona pels pulmons i les vies respiratòries i és més saludable nadar al mar que a la piscina”

Dolors Portavella

Les inscripcions (aquí) valen 15 euros i també hi haurà l’anomenada Nedada zero per a aquelles persones que vulguin col·laborar amb la causa però no puguin assistir a la trobada de diumenge.

El club repartirà xocolata calenta amb melindros, caldo i infusions de ratafia entre tots els participants.

454 participants i gairebé 6.000 euros a la tercera cursa ‘Corre per les mames’ de Lloret de Mar

La cursa recapta diners per destinar al programa 'Guapes i Valentes', per ajudar les dones malaltes de càncer de mama.

Aquest cap de setmana dormirem una hora més: arriba el canvi d’hora d’hivern

La matinada del 25 d’octubre, a les tres tornaran a ser les dues. El canvi ens permetrà guanyar una hora de son, però també farà que es faci fosc més aviat.

Entra en vigor la reforma de les lleis de Dependència i Discapacitat

Els objectius principals són reduir la burocràcia, ampliar drets i reforçar el finançament públic.