New Giza i CN Terrassa guanyen la desena edició del torneig Be Water My Friend

Per a l'organització, el més important és que el torneig fomenta la convivència i l'amistat entre equips.

Juan Carlos Sanchón
New Giza i CN Terrassa guanyen la desena edició del torneig Be Water My Friend
00:00

Els equips New Giza, en nois, i Club Natació Terrassa, en noies, han guanyat el torneig Be Water My Friend de Waterpolo, que aquest cap de setmana ha celebrat la 10a edició a la Piscina de Lloret.

Hi han competit més de 400 persones, entre jugadors i tècnics, i un dels responsables del torneig, Juan Carlos Sanchón, remarca que la participació internacional ha estat molt elevada, amb una desena de països representats.

«Que els equips catalans puguin participar contra equips de fora, per a nosaltres és el més important, a banda de la convivència i l’amistat que fomentem a través de l’esport»

Juan Carlos Sanchón

Tot i que als equips sempre els agrada guanyar, Sanchón posa èmfasi en què el més important d’aquest torneig no és la victòria, sinó fomentar valors com el joc net, el companyerisme i l’amistat.

«Els equips sempre volen guanyar, però per a nosaltres el més important és que des del primer classificat fins a l’últim tothom és igual»

Juan Carlos Sanchón

Des de dijous fins a diumenge, s’han disputat un centenar de partits. 

El Club Hoquei Lloret debuta en lliga aquest cap de setmana, a la pista del Noia, en el seu retorn a la màxima categoria

Els homes de Manel Díez afronten aquest complicat desplaçament amb l'objectiu de començar a fer camí cap a la permanència.

L’Eurockey Cup sub-15 reunirà 20 equips en un torneig que es disputarà entre Lloret de Mar i Blanes

El torneig començarà aquest dijous a les 11 del matí amb el sorteig dels grups al Pavelló i acabarà diumenge amb una final a 3.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.