Nova victòria del veterà femení de Santa Cristina, que amplia les opcions de revalidar el títol de lliga

En sènior masculí, Santa Cristina van ser segons i Pescadors, quarts.

Dani López i Nil Temprano
Nova victòria del veterà femení de Santa Cristina, que amplia les opcions de revalidar el títol de lliga
00:00

El veterà femení del Club Rem Santa Cristina continua imparable i aquest cap de setmana va guanyar la quarta regata de la Lliga de Llagut, celebrada a Cambrils.

Dani López, membre de l’entitat, assenyala que la victòria de les veteranes les ajuda a tenir més opcions de revalidar el títol de lliga.

“Les nostres veteranes van guanyar la cronometrada i la Final “A” i segueixen en una bona direcció per revalidar els títols de l’any passat”

Dani López

A més, el Sènior masculí va ser segon, mentre que el Sènior femení va acabar cinquè. Per últim, l’equip Cadet va ser el setè classificat.

El sènior masculí amb la medalla de plata (Club Rem Santa Cristina)
El sènior masculí amb la medalla de plata (Club Rem Santa Cristina)

La cita també va comptar amb la participació del Club Rem Pescadors, que va ser quart amb l’equip Sènior masculí. Nil Temprano, membre de l’entitat, lamenta la mala gestió de les sortides per part de la Federació Catalana de Rem, que va donar l’inici sense que ells estiguessin preparats.

“Van donar la sortida quan encara no estàvem a lloc, tot i això vam aconseguir recuperar el temps perdut i vam acabar a només tres segons del tercer”

Nil Temprano
El sènior masculí (Club Rem Pescadors)
El sènior masculí (Club Rem Pescadors)

La cinquena regata de la Lliga de Llagut es disputarà a Sant Feliu de Guíxols, l’1 de desembre.

Nico Pacha competirà al Saló Internacional del Cavall de Pura Raça Espanyola

El lloretenc ha aconseguit quedar entre els set primers classificats de la categoria infantil i obtenir, així, el bitllet per participar a la gran final.

El benjamí de l’Escola de Gimnàstica Rítmica Lloret aconsegueix la 3a posició a l’Euskalgym

Des de l’entitat estan molt contentes per l’actuació de les nens i per l’experiència viscuda per tot el club.

Tot a punt per a la 50a edició de la Festa de l’Esport

L'esdeveniment, que pretén reconèixer als clubs, esportistes i entitats locals, se celebrarà aquest divendres a les set de la tarda al Teatre de Lloret.

Daniela Guillén: «Soc de Lloret de tota la vida, vaig començar a Can Daura, però no tinc cap patrocinador d’aquí»

La lloretenca lamenta que, malgrat ser campiona del món, li costa molt trobar patrocinadors.