28.4 C
Blanes

Obertes encara les inscripcions als cursos que ofereix el Centre de Formació d’Adults

Les classes han començat aquesta setmana, però encara hi ha places en tots els cursos, excepte en llengua castellana i en el primer nivell d'anglès.

Centre de formació d'adults
Centre de formació d'adults
Isabel Sarmiento i Alícia Espuig

Les classes del Centre de formació d’adults de Lloret de Mar han començat aquesta setmana, tot i que les inscripcions encara estan obertes en bona part dels cursos que s’ofereixen.

Per ara, hi ha uns 300 alumnes inscrits, que fan cursos d’alfabetització, de castellà, d’anglès, d’informàtica, d’educació secundària o de preparació per a la prova d’accés a cicles formatius de grau superior. La cap d’estudis, Isabel Sarmiento, ha explicat que el curs de llengua castellana i el primer nivell d’anglès ja estan plens, però a la resta encara hi ha places.

Cal tenir en compte que l’ESO es pot cursar a distància, perquè el centre és un punt de suport de l’IOC (Institut Obert de Catalunya). I referent al curs de preparació per a la prova d’accés a cicles formatius de grau superior, la cap d’estudis ha matisat que també s’adreça a qui es vulgui preparar les proves d’accés a la universitat.

La directora, Alícia Espuig, explica que l’objectiu principal del centre de formació d’adults és que les persones segueixin formant-se al llarg de la vida i, si és el cas, tinguin l’opció de reincorporar-se al món educatiu en qualsevol moment.

Els alumnes provenen de Lloret, però també d’algunes poblacions veïnes com Tossa o Vidreres. Pel que fa al perfil, és diferent segons el tipus d’estudis que cursen.

Trobareu la informació a la pàgina web del centre o bé a la seu de l’escola, situada a la tercera planta de la Casa de la Cultura. I per a més informació, també podeu trucar al telèfon 972 36 20 20. Cal tenir en compte que és un centre públic de la Generalitat i, per tant, l’ensenyament és gratuït, de manera que els alumnes només han de pagar una quota per material.

Contingut per a tu

Jutgen un acusat que s’enfronta a més de 14 anys de presó per violar la parella en un hotel de Lloret de Mar

El processat ho nega i diu que ella va voler agredir-lo amb una ampolla perquè estava gelosa.

Un detingut de 19 anys a Lloret de Mar que fugia d’un control d’alcoholèmia i va acabar encastant el vehicle

Se li atribueixen diversos delictes contra la seguretat viària, com circular sense carnet de conduir.

Les pluges no afecten Lloret de Mar, però fan suspendre els actes de dissabte per precaució

La normalitat ha tornat aquest diumenge, en què s'han dut a terme les Skate Series, les festes de barri o la travessia Fusano.

Les novetats a les platges de Lloret de Mar, aquest estiu

S'hi suma una tercera torre per a socorristes, un mòdul nou a Sa Boadella i es renova el punt d'informació turística de Fenals.

Iván Jiménez i Volha Marmyl guanyen la Travessia Fusano, en una edició molt emotiva

Aquest diumenge s'ha recordat en Yasuji Fusano i al recentment desaparegut Cisco Marquès, pilars del Club Natació.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.