Oriol Saltor torna a Lloret en el marc del Festival de Guitarra del Mediterrani

Actuarà avui dijous a les 21 hores a la parròquia de Sant Romà. L'entrada val 10 euros a partir dels 12 anys.

Oriol Saltor, a la parròquia de Lloret

Oriol Saltor
Oriol Saltor torna a Lloret en el marc del Festival de Guitarra del Mediterrani

00:00



L’encarregat d’actuar avui a la nit a la parròquia de Sant Romà, en el Festival de Guitarra del Mediterrani que es realitza per zones de la costa catalana, és el guitarrista Oriol Saltor.

L’artista, que no és el primer cop que toca en aquest festival, tocarà peces de guitarra clàssica, peces flamenques i peces personals com rumba. El guitarrista, que ha tocat a diversos llocs de la costa catalana en aquest festival, assegura que la diferència que té Lloret, és que la seva parròquia no és tan gran com les altres i això fa que el so sigui millor.

Oriol Saltor convida a tots els amants de la guitarra clàssica i flamenca a gaudir del seu extens repertori. El concert és aquesta nit, a partir de les nou, a la Parròquia.

El preu de les entrades és de 10 euros. Els menors de 12 anys tenen l’accés gratuït.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.