L’encarregat d’actuar avui a la nit a la parròquia de Sant Romà, en el Festival de Guitarra del Mediterrani que es realitza per zones de la costa catalana, és el guitarrista Oriol Saltor.
L’artista, que no és el primer cop que toca en aquest festival, tocarà peces de guitarra clàssica, peces flamenques i peces personals com rumba. El guitarrista, que ha tocat a diversos llocs de la costa catalana en aquest festival, assegura que la diferència que té Lloret, és que la seva parròquia no és tan gran com les altres i això fa que el so sigui millor.
Oriol Saltor convida a tots els amants de la guitarra clàssica i flamenca a gaudir del seu extens repertori. El concert és aquesta nit, a partir de les nou, a la Parròquia.
El preu de les entrades és de 10 euros. Els menors de 12 anys tenen l’accés gratuït.
