Pescadors col·labora amb La Marató amb una jornada solidària aquest dissabte

Els participants podran remar amb una de les embarcacions del club, fer servir els ergòmetres o formar part d’un taller d’estrops.

Nil Temprano
Pescadors col·labora amb La Marató amb una jornada solidària aquest dissabte
00:00

El Club Rem Pescadors organitza aquest dissabte una jornada solidària en favor de La Marató de 3Cat (TV3 i Catalunya Ràdio), dedicada enguany a les malalties respiratòries. L’entitat ha preparat diverses activitats relacionades amb el rem, amb una col·laboració de 3 euros.

Els participants podran remar amb una de les embarcacions de Pescadors, fer servir els ergòmetres per practicar aquesta modalitat esportiva o formar part d’un taller d’estrops, segons ha explicat un dels membres del club, Nil Temprano.

“Es podran realitzar diferents activitats relacionades amb el rem, amb una col·laboració de tres euros”

Nil Temprano

A banda de col·laborar amb La Marató, la jornada també té per objectiu donar a conèixer el rem (un esport molt tradicional a Lloret de Mar) a tothom que no l’hagi practicat mai.


“També volem que els veïns de Lloret coneguin el rem i provin aquest esport tan tradicional a la vila”

Nil Temprano

La jornada “Palades per La Marató”, amb el Club Rem Pescadors, és aquest dissabte al matí, de deu a una, a Sa Caleta.

Minut de silenci en record de les víctimes de l’accident ferroviari de Toledo

L’Ajuntament trasllada el seu condol i solidaritat als familiars i amics de les víctimes, així com a totes les persones afectades, i agraeix la tasca dels serveis d’emergència.

L’Eurockey Cup sub-15 reunirà 20 equips en un torneig que es disputarà entre Lloret de Mar i Blanes

El torneig començarà aquest dijous a les 11 del matí amb el sorteig dels grups al Pavelló i acabarà diumenge amb una final a 3.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Mercè Vilella: «Tinc 92 anys, estic bé, el cap em funciona, però les cames no tiren i he d’anar amb el taca-taca»

La lloretenca és una de les homenatjades al Dinar de la Gent Gran d'avui dimarts. També ho serà Nicanor Porto.