‘La plaça petita’ evoca el Lloret de la infantesa de Jordi Soliguer

L'autor serà un dels lloretencs reconeguts aquest divendres, a la Nit de la Cultura.

Portada del llibre 'La plaça petita'

Jordi Soliguer
‘La plaça petita’ evoca el Lloret de la infantesa de Jordi Soliguer

00:00



Un dels llibres que trobarem de ben segur a la fira de Sant Jordi és el de Jordi Soliguer, titulat ‘La plaça petita’.

Segons el mateix autor, aquesta ‘plaça petita’ fa referència a un espai físic (entre la plaça de l’Església, el carrer de la Vila i la capella del Santíssim) però sobretot de record de la seva infantesa on ell i els seus amics «ens van fer grans». Un espai que ja no existeix però que «forma part del Lloret d’abans, d’un temps que no tornarà, previ al turisme massiu».

‘La plaça petita’, de Jordi Soliguer, es va presentar dies enrere en el sopar del Club Marina Casinet. L’autor serà reconegut aquest divendres, a la Nit de la Cultura. El llibre el trobarem a la fira de Sant Jordi del proper diumenge, 23 d’abril, i també a les llibreries de Lloret.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.