Amb la música de Como te atreves, dels colombians Morat, la lloretenca Laura Gibert, estudiant de sisè de primària, ha creat una cançó sobre el Pompeu Fabra. Es titula La nostra escola i fins i tot compta amb un videoclip, on participen un bon grapat d’alumnes del centre.
Ella mateixa explica que la idea va sorgir arran de col·laborar a la secció de música de la revista del col·legi. La cançó parla de tots els infants que estudien al Pompeu Fabra i fa un repàs de tots els cursos, així com de totes les activitats que fan i les assignatures que cursen.
El professor de música, Sergi Guzmán, està molt orgullós de la Laura i explica que de seguida es va engrescar per tirar endavant la iniciativa. David Rodríguez, tutor de sisè de primària, assegura que tots els alumnes de l’escola es van implicar al màxim amb el projecte. A més, la Laura va fer un treball personal important, perquè és una nena molt introvertida que va haver d’empassar-se la vergonya.
El videoclip acumula gairebé 2.500 visualitzacions a Youtube, i un centenar de likes i més de 50 comparticions a Facebook. La Laura reconeix que s’ha convertit en una persona popular al Pompeu Fabra.