25 C
Blanes

Posposat a dijous l’acte de presentació de la temporada del Teatre, el cineclub i el Casal de l’Obrera

El primer espectacle serà el monòleg 'La gitana Shakesperiana', que arriba aquest divendres amb la interpretació de María Sola i la direcció de Martí Peraferrer.

Posposat l'acte de presentació del Teatre
Posposat l'acte de presentació del Teatre
María Sola i Martí Peraferrer

Suspès l’acte de presentació de la temporada de Teatre, que estava programat per aquest vespre. A causa del temporal, l’Ajuntament ha decidit posposar-lo a aquest dijous, a les set de la tarda, al mateix Teatre. Un acte que servirà per conèixer la cartellera del proper trimestre, tant al Teatre com al Cineclub Adler i al Casal de l’Obrera.

I a l’espera de conèixer tota la programació, podem avançar que la temporada al Teatre s’obre aquest divendres, de la mà de María Sola i Martí Peraferrer, que porten a l’escenari el monòleg La gitana Shakesperiana.

‘La gitana Shakesperiana’ (Teatre de Lloret)

Es tracta d’una comèdia esbojarrada, un espectacle còmic i instructiu. La protagonista és Loli Montoya, dona gitana i estudiosa de Shakespeare, que arriba al teatre per fer una conferència sobre l’escriptor. Acompanyada a la guitarra pel seu cosí, amb qui formen un curiós tàndem, Loli Montoya parla de la vida, les obres i algunes anècdotes del cèlebre escriptor anglès. Qui l’encarna és María Sola, autora de l’espectacle. Tot sembla seriós, però les característiques de la conferenciant i la seva arrasadora personalitat faran que l’esbojarrada comèdia faci un gir i el públic riurà de valent.

El director és Martí Peraferrer, que va conèixer a María Sola en els càstings de La Bella Dolores. Quan va llegir el seu text, de seguida va acceptar dirigir-lo. Martí Peraferrer remarca la vocació d’actriu de la blanenca María Sola, de qui en destaca l’instint i la passió pel teatre. Uns factors que atrapen tot tipus de públic. Sobre La gitana Shakesperiana, el director destaca que és un monòleg passional i emocionant.

L’obra es representa aquest divendres, a partir de les nou de la nit, al teatre de Lloret. L’entrada val vuit euros.

La resta de programació del Teatre per aquesta temporada la coneixerem demà passat, dijous. Recordem que arran del temporal Glòria, l’Ajuntament ha decidit posposar l’acte, que estava programat per avui. Finalment, es farà dijous a les set de la tarda. Tot i que l’entrada és gratuïta, cal demanar la invitació al correu electrònic [email protected] o descarregant-la a través del web del Teatre.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.