Prop de 50 persones fan l’entrenament per a la Lloretrail

La prova, prevista el proper 13 de març, compta per ara amb 500 dorsals ocupats.

José Luís Blanco
Prop de 50 persones fan l’entrenament per a la Lloretrail
00:00

43 persones van participar aquest passat cap de setmana en l’entrenament organitzat per La Sansi, amb l’objectiu de preparar la Lloretrail, que se celebrarà a la vila el pròxim 13 de març.

Els esportistes van poder completar els diferents recorreguts de 5, 14 i 22 quilòmetres i, d’aquesta manera, van fer una simulació del què serà la prova.

El president de La Sansi, José Luis Blanco, exposa el recorregut de les diferents distàncies: la sortida serà des de la Font de Kaikuta, amb pujades per Puig de Castellet i Rocagrossa. A més, la distància de 22 quilòmetres, que és la més exigent i adreçada a esportistes amb experiència, també tindrà una pujada i baixada al Montgrós.

La situació actual de la pandèmia no comporta tantes mesures anticovid en aquests esdeveniments massius. Així, la Lloretrail recuperarà la sortida amb tots els corredors junts, tot i que hauran de dur la mascareta posada en el moment de l’inici. A cada minut començaran la prova 100 participants. 

Les inscripcions avancen a bon ritme i ja n’hi ha quasi 500 dorsals ocupats dels 800 que hi ha disponibles. Els interessats en participar han d’entrar al web de la prova, a www.lloretrail.com.

Tots els corredors tindran medalla, samarreta i una bossa amb obsequis. A més, es podran dutxar a la Piscina Municipal, tindran servei de massatgistes i diverses activitats al llarg del cap de setmana.

El Club Hoquei Lloret debuta en lliga aquest cap de setmana, a la pista del Noia, en el seu retorn a la màxima categoria

Els homes de Manel Díez afronten aquest complicat desplaçament amb l'objectiu de començar a fer camí cap a la permanència.

L’Eurockey Cup sub-15 reunirà 20 equips en un torneig que es disputarà entre Lloret de Mar i Blanes

El torneig començarà aquest dijous a les 11 del matí amb el sorteig dels grups al Pavelló i acabarà diumenge amb una final a 3.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.