Quarta edició del concurs de blogs dins dels Premis Vila de Lloret. Des de l’any passat, el certamen compta amb quatre categories, tal com ha explicat el regidor de Cultura, Albert Robert: el millor blog de creació literària, el millor blog sobre literatura, el millor blog de viatges i el millor post turístic amb temàtica sobre Lloret.
Cada any es reben més d’una trentena de propostes, entre blogs i posts i l’Ajuntament espera seguir en la mateixa línia.
El jurat del concurs valorarà el contingut, la qualitat, el disseny i l’originalitat del blog o del post. Entre d’altres aspectes, també es tindrà en compte la presència a les xarxes socials i la interacció amb el públic. Els guanyadors rebran un import de 250 euros en cadascuna de les categories, a més d’un trofeu commemoratiu. Les bases es poden consultar a la pàgina web de l’Ajuntament i el termini per presentar-se al concurs acaba el 4 de març.
Els Premis Vila de Lloret s’entregaran el 22 d’abril, en el decurs de la Nit de la Cultura Lloretenca, on també es lliuraran el premi Joan Llaverias per a contes infantils il·lustrats i el guardó Sa Gavina, que reconeix una persona o entitat que ha tingut un paper rellevant en la difusió de la cultura en l’àmbit local.