Raúl Lopera queda entre els primers classificats en el concurs de cuina de San Sebastián

El jove va preparar un plat de gamba vermella i oli d'oliva verge extra, del qual es mostra "molt orgullós".

Raúl Lopera
Raúl Lopera queda entre els primers classificats en el concurs de cuina de San Sebastián
00:00

El cuiner Raúl Lopera, que treballa al restaurant Esperit Roca dels germans Roca, no ha pogut guanyar el 21è concurs internacional de cuina ‘Jaén, paraíso interior’ disputat dies enrere en el marc de San Sebastián Gastronómika, organitzat per la Diputació de Jaén. Ha quedat, això sí, entre els tres primers, segons el jurat.

Ell mateix explica que va preparar un plat de gamba vermella i oli d’oliva verge extra, com requeria la competició amb un total de 8 finalistes. «Va ser una experiència inoblidable, estic molt orgullós d’haver preparat aquest plat, va ser un concurs molt disputat i és un pas més en la meva carrera», resumeix.

Raul Lopera
El jove cuiner Raúl Lopera, format a Lloret de Mar.

Raúl Lopera -de 23 anys i nascut a Palafolls- es va formar en Cuina i Gastronomia a l’institut Coll i Rodés, va guanyar el premi Climent Guitart al 2019 i va quedar tercer al concurs de joves promeses de la cuina FuturoChef abans de l’estiu.

454 participants i gairebé 6.000 euros a la tercera cursa ‘Corre per les mames’ de Lloret de Mar

La cursa recapta diners per destinar al programa 'Guapes i Valentes', per ajudar les dones malaltes de càncer de mama.

Aquest cap de setmana dormirem una hora més: arriba el canvi d’hora d’hivern

La matinada del 25 d’octubre, a les tres tornaran a ser les dues. El canvi ens permetrà guanyar una hora de son, però també farà que es faci fosc més aviat.

Entra en vigor la reforma de les lleis de Dependència i Discapacitat

Els objectius principals són reduir la burocràcia, ampliar drets i reforçar el finançament públic.