Rescaten un home que havia caigut pel camí de ronda de Cala Trons

El club de rem Sant Romà ha col·laborat en les tasques d'evacuació del ferit.

Els efectius, fent el rescat

Josep Carreras
Rescaten un home que havia caigut pel camí de ronda de Cala Trons

00:00



El Club Rem Sant Romà ha col·laborat aquest dimecres al vespre en el rescat d’un home que va caure en una zona rocosa de Cala Trons, a Lloret de Mar.

Es tracta d’un ciutadà alemany de 61 anys, que va patir ferides de consideració però sense risc per la seva vida. Segons el Diari de Girona, per caure per un desnivell de 15 metres des del camí de ronda d’aquest tram.

No se saben les causes de la caiguda i l’home es recupera de les lesions a l’Hospital Josep Trueta de Girona.

En aquell moment, curiosament, el Club Rem Sant Romà es trobava fent un dels seus entrenaments a l’aigua en aquella zona i van ajudar als cossos d’emergències a efectuar el rescat.

Josep Carreras, membre de l’entitat, explica que estaven remant, quan van veure els policies i bombers. S’hi van acostar i els van demanar ajuda. «Vam carregar la llitera amb la persona a dins del llagut i el vam portar fins a Cala Trons, on el van pujar en una ambulància», exposa.

L’home va ser traslladat a l’Hospital Trueta de Girona, on es troba en recuperació, sense perill vital.

En la intervenció es van mobilitzar tres unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques, a més de la participació dels cossos de Bombers i de la Policia Local.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Detingut un home de 61 anys per fer tocaments a una menor de 14 anys

Els fets van passar diumenge a la tarda a la terminal d'autobusos.