Roben un rellotge valorat en 15.000 euros en sortir d’una discoteca de Lloret de Mar

Els Mossos d'Esquadra han detingut tres joves pel robatori, que va tenir lloc el passat 27 d'abril de matinada.

Els Mossos d’Esquadra han detingut tres joves, un de 19 anys i dos més de 22, per robar un rellotge d’alta gamma valorat en 15.000 euros a un home quan sortia d’una discoteca de Lloret de Mar. Els fets van passar el dissabte 27 d’abril, sobre les 4 de la matinada, quan quatre individus van assaltar la víctima, el van colpejar i es van endur el rellotge, la cartera amb documentació, targetes de crèdit i 200 euros en efectiu.

Els Mossos d’Esquadra van localitzar ràpidament a tres dels assaltants, que van intentar escapar de la policia. Un d’ells va enfilar-se per les teulades d’edificis fins que va acabar en un jardí d’un hotel tancat, on es va amagar entre jardineres i el van acabar detenint.

La descripció facilitada per la víctima dels assaltants i l’organització d’un ampli dispositiu policial va permetre localitzar ràpidament tres dels quatre joves que s’havien emportat el rellotge i la cartera de l’home. En veure els agents, els lladres van sortir corrents però en aquell moment els Mossos d’Esquadra en van detenir-ne dos. El tercer va fugir escapant-se per les teulades fins que va acabar en un jardí d’un hotel que estava tancat al públic.

Els agents van trobar-lo amagat entre jardineres i el van detenir. L’endemà, van tornar a l’establiment tancat i van recuperar el rellotge robat, que estava enterrat en el jardí. De tota manera, la policia no dona la investigació per tancada i no es descarten més detencions. Els tres joves, amb antecedents, van passar a disposició judicial el passat 29 d’abril.

00:00:38

Detinguts dos del delinqüents més actius a Lloret, amb nombrosos antecedents

Un dels detinguts va arrencar una cadena d’or a una dona gran i l’altre acumulava 16 antecedents policials i tenia una ordre d’expulsió.

Mor una veïna de Lloret de 44 anys en un accident de trànsit a l’AP-7, a Garrigàs

Anava d'acompanyant en una moto que ha xocat contra un camió; el conductor ha resultat ferit greu.

22.000 euros a un comerç per cinc infraccions del Codi de Consum de Catalunya

L’Ajuntament ha iniciat un procediment sancionador a aquest establiment, ubicat a l'avinguda Vila de Blanes.

Lloret de Mar acumula gairebé 200 litres per metre quadrat durant el temporal i activa més d’un centenar d’actuacions

El cap de l’àrea de Seguretat, Joaquim Martín, destaca la magnitud excepcional del temporal i alerta que el nivell freàtic continua molt elevat, fet que pot comportar problemes davant de nous episodis de pluja intensa.