Sabaly guanya el cros de Santa Coloma en categoria absoluta i Blanco, en categoria màster

En tercer lloc va quedar el lloretenc Jonathan Romeo. Mentre que a la categoria màster, el podi el van formar José Luís Blanco, de La Sansi, i Joan Bernat i Pere Boadas, del Lloret - La Selva.

Buba Sabaly, Joan Bernat i Jonathan Romeo
José Luís Blanco
Sabaly guanya el cros de Santa Coloma en categoria absoluta i Blanco, en categoria màster
00:00

Buba Sabaly, del Club Atletisme Lloret – La Selva, ha estat el guanyador en categoria absoluta del Cros de Santa Coloma de Farners, celebrat aquest cap de setmana. La prova, que va tenir una bona representació lloretenca, també va comptar amb el tercer lloc de l’atleta local Jonathan Romeo.

En categoria màster, per a majors de 35 anys, els esportistes lloretencs també van tenir un paper destacat. José Luis Blanco va ser el guanyador

Blanco, Bernat i Boadas, al podi del cros de Santa Coloma (La Sansi)
Blanco, Bernat i Boadas, al podi del cros de Santa Coloma (La Sansi)

El corredor de La Sansi explica que en el tercer quilòmetre es va poder escapar del grup per acabar la prova en solitari i creuar la meta en el primer lloc.

“Al quilòmetre tres em vaig escapar del grup i vaig poder guanyar bé”

José Luís Blanco

El podi de la categoria màster el van completar dos corredors del Lloret – La Selva: Joan Bernat va ser segon i Pere Boadas, tercer.  

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.