29.9 C
Blanes

Samantha Hudson: “Aquest diumenge ens veiem a Lloret de Mar”

La reconeguda activista del col·lectiu LGTBI és la gran convidada a l'acte central per cloure la Setmana Contra l'LGTBIfòbia, aquest diumenge al Teatre (20 hores).

Samantha Hudson
Samantha Hudson
Samantha Hudson, Jennifer Pérez i Xavi Orri

Samantha Hudson, artista, cantant, actriu, celebritat d’internet i activista del col·lectiu LGTBI serà a Lloret aquest diumenge. És la gran convidada de l’acte central de commemoració de la Setmana contra l’LGTBIfòbia.

El Teatre estarà ple aquest diumenge al vespre per veure a Samantha Hudson, que estarà acompanyada d’Alexia Luna, creadora del podcast La hora del bollo; i també hi haurà l’actuació musical de la dragqueen lloretenca Joanne. Samantha Hudson ha enviat un missatge per als oients de Nova Ràdio Lloret convidant-los a gaudir de l’acte de diumenge.

“Soc la Samantha Hudson, la tia més xula d’Espanya, i estic posant la rentadora, perquè m’he adonat que tinc una planxa i he de preparar els models perquè aquest diumenge ens veiem a Lloret de Mar”

Samantha Hudson

L’esdeveniment l’organitzen la regidoria d’Igualtat i l’associació Plurals. La regidora d’Igualtat, Jennifer Pérez, està molt satisfeta de la bona resposta que ha tingut l’acte i assegura que serà “un acte molt contundent”.

“Serà un acte molt contundent, sobretot per recordar i reivindicar que Lloret és un municipi lliure d’LGTBIfòbia i que no es tolerarà cap actuació d’LGTBIfòbia”

Jennifer Pérez

Jennifer Pérez lamenta que, segons l’Observatori contra l’Homofòbia, en el primer semestre del 2023 s’han produït més incidències LGTBIfòbiques que en el mateix període de l’any passat a Catalunya.

“És evident que encara queda molta feina per fer, aquesta reivindicació i aquesta lluita ha de continuar fins arribar al punt que no sigui necessari reivindicar cap dia”

Jennifer Pérez

Des de Plurals estan molt orgullosos i també sorpresos d’haver aconseguit omplir tot el teatre, amb gent de Lloret, però també d’altres municipis que vindran exclusivament a veure l’acte central de la setmana.

“Estem veritablement contents i sorpresos de tota la bona acollida que ha tingut l’acte central de la Setmana Contra l’LGTBIfòbia”

Xavi Orri

L’acte central de la Setmana contra l’LGTBIfòbia es farà aquest diumenge, a les vuit del vespre, al Teatre de Lloret.

Contingut per a tu

Pau Martínez, millor treball de recerca de Catalunya de Farmàcia als premis UB-Santander

El treball estudia l'estalvi que hi pot haver en la dispensació de medicaments en dosis unitàries.

Crida perquè tothom doni sang aquest dijous i divendres a Lloret

Les pluges intenses de fa uns dies van obligar a suspendre campanyes arreu de Catalunya i per això es fa una crida especial que permeti compensar-ho.

Bakr El Asri campió de Catalunya dels 3.000 metres obstacles per 5a vegada

L'atleta s'ha proclamat campió de Catalunya sub20 aquest diumenge, a Sabadell.

L’assaig del Ball de Plaça amb la mainada es farà a la Plaça de la Vila, dissabte

El pati de l'Erol, on es feia fins ara, havia quedat petit i s'ha decidit fer-ho directament a la Plaça de la Vila.

‘La traviata’ es projectarà al Teatre de Lloret mentre es representa al Teatro Real

El teatre madrileny organitza aquest dissabte una projecció simultània de l'òpera de Verdi a municipis d'arreu de l'Estat, per celebrar el seu 10è aniversari.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 14 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 13 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Sardanes a Lloret, Blanes i Tossa – 13 Juliol 2025

Primer programa de l'edició d'estiu, amb en Jordi Rocas presentant una selecció de sardanes dedicades a l'estiu. En la segona hora, tenim la selecció de sardanes preparada per Josep Tibau, en exclusiva per a Lloret de Mar, Blanes i Tossa, tot gaudint de la música de cobla. Si teniu alguna consulta o petició podeu trucar directament al 649 90 41 55. Sardanes de la primera hora Cant d'estiu de Max Havart. Rosada d'estiu d'Antoni Català. Raig de sol d'un blau estiu de Jordi Paulí. Festa d'estiu...