Trajectòries. Així es titula la nova exposició que acull la Biblioteca i que mostra les obres dels alumnes del Batxillerat Artístic de l’institut Coll i Rodés. Una de les professores, Montse Martínez, explica que la intenció és mostrar tot el procés a l’hora d’elaborar una obra, des que es té la idea fins que s’aconsegueix el resultat final.
“Volíem dedicar l’exposició al procés que fan els artistes –o els nostres alumnes- per tenir una obra acabada, per tant, hi ha obres acabades, però també esbossos”
Montse Martínez
Per a Montse Martínez, el més interessant és la gran varietat d’obres, ja que l’exposició recull treballs de totes les assignatures; per exemple, hi ha escultures de volum, projectes de disseny d’interiors, fotografia, vídeos i pintures, entre altres.

En aquest sentit, es demostra que aquest batxillerat té moltes possibilitats.
«Es veuen molts àmbits que pot abastar el Batxillerat artístic, que potser fins ara no estava prou valorat i és un privilegi que el tinguem a Lloret»
Montse Martínez
La professora posa de relleu que cada vegada hi ha més alumnes interessats en cursar el Batxillerat Artístic.
“Comença a haver-hi un bon nombre d’estudiants que s’apunten a aquest batxillerat amb convicció artística”
Montse Martínez
Montse Martínez recorda que l’art el tenim en el dia a dia molt més del que ens pensem i celebra que cada cop tothom en sigui més conscient. A més, arran de la pandèmia encara s’ha fet més palès.

La mostra s’inaugura avui, a les cinc de la tarda, amb un acte que tindrà l’aforament limitat. Després, però, es podrà visitar fins al 6 de maig a la sala d’exposicions de la Biblioteca municipal.
