29.9 C
Blanes

Taller de neuromàrqueting a Lloret per conèixer el comportament dels consumidors

Les sessions del SOM han començat aquest dilluns.

Servei d'Ocupació Municipal
Servei d'Ocupació Municipal
Albert Vinyals

Aquest dilluns ha començat un taller sobre neuromàrqueting en què es vol analitzar el comportament dels consumidors just en el moment en què decideixen adquirir un producte. Al llarg de les tres sessions programades, s’explicaran quins impulsos es reben al llarg d’aquest procés i de quina manera es pot aplicar el pensament creatiu en l’empresa per ser més competitius.

El neuromàrqueting és una disciplina que s’encarrega d’estudiar el procés de compra, és a dir, la presa de decisions dels clients abans, durant i després de fer les compres. El responsable del taller és el lloretenc Albert Vinyals, doctor en Psicologia i professor de la Universitat Autònoma de Barcelona. Explica que la neurociència “estudia el comportament dels consumidors”.

Les sessions, que formen part dels cursos de formació del Servei d’Ocupació Municipal (SOM), han començat aquest dilluns i s’allargaran durant 3 setmanes. Estan dirigides, especialment, a les persones que treballen en el sector del comerç.

Vinyals destaca la importància de les estratègies publicitàries per influir en el consumidor. Considera que “ens han educat les marques i les empreses amb tots els inputs publicitaris que rebem cada dia”.

Un dels aspectes que també es tracten en les jornades és el paper de la creativitat. És una part paral·lela del curs que vol ajudar a tenir més flexibilitat mental per ajudar als professionals a diferenciar-se de la competència. Al llarg de les sessions s’ensenyen diferents tècniques.

El taller sobre neuromàrqueting ha començat avui i es durà a terme, també, els dilluns de les dues pròximes setmanes.

Contingut per a tu

Pau Martínez, millor treball de recerca de Catalunya de Farmàcia als premis UB-Santander

El treball estudia l'estalvi que hi pot haver en la dispensació de medicaments en dosis unitàries.

Crida perquè tothom doni sang aquest dijous i divendres a Lloret

Les pluges intenses de fa uns dies van obligar a suspendre campanyes arreu de Catalunya i per això es fa una crida especial que permeti compensar-ho.

Bakr El Asri campió de Catalunya dels 3.000 metres obstacles per 5a vegada

L'atleta s'ha proclamat campió de Catalunya sub20 aquest diumenge, a Sabadell.

L’assaig del Ball de Plaça amb la mainada es farà a la Plaça de la Vila, dissabte

El pati de l'Erol, on es feia fins ara, havia quedat petit i s'ha decidit fer-ho directament a la Plaça de la Vila.

‘La traviata’ es projectarà al Teatre de Lloret mentre es representa al Teatro Real

El teatre madrileny organitza aquest dissabte una projecció simultània de l'òpera de Verdi a municipis d'arreu de l'Estat, per celebrar el seu 10è aniversari.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 14 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 13 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Sardanes a Lloret, Blanes i Tossa – 13 Juliol 2025

Primer programa de l'edició d'estiu, amb en Jordi Rocas presentant una selecció de sardanes dedicades a l'estiu. En la segona hora, tenim la selecció de sardanes preparada per Josep Tibau, en exclusiva per a Lloret de Mar, Blanes i Tossa, tot gaudint de la música de cobla. Si teniu alguna consulta o petició podeu trucar directament al 649 90 41 55. Sardanes de la primera hora Cant d'estiu de Max Havart. Rosada d'estiu d'Antoni Català. Raig de sol d'un blau estiu de Jordi Paulí. Festa d'estiu...