Torna el concurs de pesca infantil de Festa Major, aquest dissabte, a Cala Canyelles

L'organitza el Club Nàutic i l'objectiu és que els participants s'aficionin a la pesca i coneguin el port.

Joan Berengueras
Torna el concurs de pesca infantil de Festa Major, aquest dissabte, a Cala Canyelles

00:00



Aquest dissabte arriba un dels actes tradicionals de la Festa Major. Es tracta del concurs de pesca infantil, que es farà a Cala Canyelles, de la mà del Club Nàutic.

És una competició adreçada als més petits de la casa perquè s’aficionin a la pesca i coneguin el port de Cala Canyelles. Un dels organitzadors, Joan Berengueras, explica que és una activitat interessant perquè «molts d’ells no han fet mai i així venen i coneixen el port i s’aproximen al mar”.

Habitualment, s’hi reuneixen una quarantena d’infants. El guanyador serà aquell que aconsegueixi capturar més peixos. Hi haurà quatre premis: una copa pel guanyador, atorgada per l’Ajuntament, i tres trofeus pel segon, tercer i quart classificat, de part del Club Nàutic Cala Canyelles. A més, cada participant rebrà un obsequi, que enguany serà un llibre relacionat amb el mar. Cal destacar l’acte final del concurs. Els peixos capturats, que encara són vius, es tornen a l’aigua perquè puguin seguir en el seu hàbitat.

Els participants han de portar galleda, esquer i els estris de pesca. L’edat màxima són 12 anys. El concurs és gratuït i els nens han d’estar acompanyats d’un adult. Els interessats es poden inscriure de forma anticipada o bé el mateix dia. El telèfon del club és el 972 36 88 18. El concurs començarà dissabte, a les 17:15h, a Cala Canyelles.

Els metges catalans comencen una vaga indefinida per reclamar el conveni propi

Avui es manifesten a Barcelona i hi ha diversos facultatius dels centres de Lloret de Mar que se sumen a la protesta.

Aprovades les ordenances fiscals per al 2027 que, segons el govern, «defensen i protegeixen el dret a l’habitatge»

Al Bon Dia Bona Hora d'aquest dijous escoltarem el posicionament dels diferents grups municipals.

El Castaween omplirà Lloret de zombis amb una batucada i cercavila tenebroses

La desfilada serà aquest dissabte a dos quarts de set de la tarda i sortirà des de la plaça de la Vila, on en tornar hi haurà també una disco zombi.

El tancament de la Piscina ja afecta, també, el sector hoteler

Segons Enric Dotras, president del gremi, ja hi hauria un establiment que tancaria les portes, a causa dels danys estructurals del centre esportiu.