Torna el Festival de Guitarra del Mediterrani cada dijous a l’església de Sant Romà

El primer concert serà demà, a les 21 hores i el preu de les entrades és de 10 euros.

Tono Blasi
Torna el Festival de Guitarra del Mediterrani cada dijous a l’església de Sant Romà
00:00

Torna el Festival de Guitarra del Mediterrani. El primer concert serà demà, amb Tono Blasi, i s’han programat actuacions cada dijous fins al 28 d’octubre.

Tono Blasi, que també és organitzador del festival, explica que ha preparat una combinació de clàssics i cançons més actuals.

“Faré unes peces de Bach, després de compositors espanyols com Tàrrega, Rodrigo o Albéniz, i acabarem amb algunes peces més modernes, com Queen o Dairy Street”

Tono Blasi

De moment encara és incert si hi haurà més artistes convidats o si tots els concerts els farà el mateix Tono Blasi, ja que tenim per davant un estiu molt incert per la situació de pandèmia.

“Tenim per davant un estiu que no sabem com serà i fer una programació molt xula i que ens trobem a l’agost que no hi ha gent, no podem fer-ho”

Tono Blasi

Sigui com sigui, Tono Blasi assegura que sempre els ha funcionat molt bé el festival a Lloret, espera poder-lo organitzar molts anys més i assenyala que l’església de Sant Romà és ideal per fer-hi concerts.

“L’església és fantàstica, té una acústica molt bona i està al mig del rovell de l’ou, al centre, a peu pla des de tot arreu, molt a prop de tot, és un lloc fantàstic”

Tono Blasi

Els concerts es faran cada dijous, a l’església de Sant Romà, a les nou de la nit, i les entrades es compren allà mateix. Valen 10 euros, però cal tenir en compte que els menors de 12 anys tenen entrada gratuïta. 

El Castaween omplirà Lloret de zombis amb una batucada i cercavila tenebroses

La desfilada serà aquest dissabte a dos quarts de set de la tarda i sortirà des de la plaça de la Vila, on en tornar hi haurà també una disco zombi.

El lloretenc Ramón Vilaró, guardonat amb un Premi Anual de Periodisme Internacional

El que va ser corresponsal d'El País, reivindica la professió del periodista en una era marcada per la digitalització, la sobreinformació i les notícies falses.

El fons de la família Frigola, protagonista del Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual

La celebració es fa aquest dimecres al Teatre, on es projectarà el muntatge audiovisual "Un temps en imatges. Arseni Frigola i Roca (1923-2017)".

Lloret de Mar es prepara per celebrar la 3a edició del Castaween

La programació combina activitats familiars, una cercavila terrorífica, la Panic Race i la tradicional Castanyada de Xino-Xano.