Torna el ‘Remember solidari’ de Gotham per col·laborar amb ForçAME

Es farà la mitjanit entre diumenge i dilluns i ja es poden comprar els tiquets, que valen 10 euros i inclouen una consumició.

Gotham Lloret
Pipo Molina i David Morell
Torna el ‘Remember solidari’ de Gotham per col·laborar amb ForçAME
00:00

Torna la festa solidària de Gotham Lloret amb l’associació ForçAME. El local nocturn oferirà, aquest diumenge, un recopilatori de música dels 80, els 90 i els 2000, amb els djs Luis Hungria i Brian Mich.

Pipo Molina celebra el gest solidari de l’establiment per segon any consecutiu.

“Molt contents d’anunciar que el Gotham Lloret, per segon any consecutiu, organitza aquest ‘Remember solidari’, on part de la recaptació serà per l’Associació ForçAME Lloret de Mar”

Pipo Molina

David Morell, de Gotham Club, anima tothom a gaudir d’aquest Remember solidari, en què assegura que tothom s’ho passarà d’allò més bé, a la vegada que hi haurà un rerefons solidari.

«Igual que l’any passat, el Remember serà dels 80, 90, 2000, de la mà del nostre discjòquei resident, el Luis Hungría, i del DJ convidat, Brian Mitch, conegudíssim per ser un crack del Remember»

David Morell

Les entrades es poden comprar en línia (10 euros) o bé a taquilla (12 euros) el mateix dia. A més a més, David Morell explica que, la mateixa nit, hi ha programada una altra actuació de final d’estiu que complementarà la festa solidària: «A la ‘Jarana’, uns concerts que fem al Carbó Negre de Blanes, hi haurà concert de Paco Lavoz i Betran’s Show i la gent que vingui a aquest concert podrà entrar lliurement a la nit a Gotham»

«Farem una marató, diguéssim, de final d’estiu, en què la gent s’ho passarà superbé»

David Morell

La festa a Gotham Lloret es farà a la mitjanit entre diumenge i dilluns, que recordem que és festiu per la Diada Nacional de Catalunya.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.