Tortell Poltrona i Albert Pla uneixen talent i entremaliadures, aquest diumenge, al teatre

L'espectacle d'humor i música, adreçat a tots els públics, està programat per diumenge a les 17:30 hores.

Poltrona i Pla a 'PP'

Tortell Poltrona
Tortell Poltrona i Albert Pla uneixen talent i entremaliadures, aquest diumenge, al teatre

00:00



Albert Pla i Tortell Poltrona, dos artistes aparentment sense res a veure, uneixen les seves forces en un espectacle que han anomenat PP, Poltrona-Pla, que està fonamentat en dos pilars: humor i música.

Tortell Poltrona assegura que la proposta s’adreça a tots els públics. L’artista argumenta que van decidir anomenar PP al seu projecte per dignificar la lletra P: «Quan vas pel carrer i veus una P, tothom pensa pàrquing i quan veuen dues P, partido político, i no pensen mai la gent en Poltrona-Pla»

L’espectacle, que arriba a Lloret en el marc de la commemoració del Dia Internacional del Teatre, s’ha programat per diumenge a dos quarts de sis de la tarda. Les entrades valen 12 euros.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.