Tots per Lloret defensa més presència policial a la vila

La formació, que encapçala Albert Robert, dona a conèixer les propostes en matèria de seguretat.

Un dels mòduls que hi ha a la platja.
Albert Robert
Tots per Lloret defensa més presència policial a la vila
00:00

Tots per Lloret vol augmentar la presència policial a la vila i fer créixer el nombre d’agents cívics. Aquestes són dues de propostes de la formació de cara a les eleccions municipals del 28M en matèria de seguretat.

La intenció de Tots per Lloret és garantir una sensació de seguretat més gran entre residents i visitants. Una altra iniciativa és l’elaboració de plans municipals específics per tornar els immobles “okupats” als seus propietaris.

El candidat a l’alcaldia de Tots per Lloret, Albert Robert, explica que “la seguretat és un punt clau del nostre programa electoral, a banda d’ampliar la plantilla de Policia Local i agents cívics, també ens interessa posar dos mòduls a les platges de Lloret i Fenals perquè a les temporades d’estiu hi hagi més presència policial”.

Una altra de les mesures passa per l’increment del sistema de càmeres ubicades a la via pública i a les urbanitzacions. A més, Tots per Lloret aposta per potenciar el Servei Municipal de Mediació, per resoldre conflictes veïnals.

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.

Junts reclama el perllongament de la C-32 fins a Lloret i critica la manca d’avenços del Govern

El partit denuncia que l’estudi de viabilitat encara no disposa de calendari ni de partida pressupostària.

L’oposició de Lloret de Mar demana un ple per abordar «la crisi interna» entre govern i personal de l’Ajuntament

La moció de suport als docents ha generat un ampli debat, però finalment ha estat retirada per l'esmena a la totalitat del PSC.