25 C
Blanes

Tres lloretencs componen la cançó “No t’ho callis”, per denunciar el bullying o assetjament escolar

Els autors són els germans Enzo i Fernando Poblete i l’Alejandra López, que formen el grup 'Triwe'.

Enzo Poblete

Denunciar el bullying o assetjament escolar i demostrar a tothom que es poden superar situacions d’aquest tipus. Aquest és l’objectiu de la cançó “No t’ho callis”, que han composat tres lloretencs: els germans Enzo i Fernando Poblete i l’Alejandra López. Plegats formen el grup anomenat “Triwe”.

La cançó va ser elaborada expressament per a l’obra de teatre que porta el mateix títol, “No t’ho callis”, de l’associació cultural i teatral MUEKKA, ja escenificada a la vila i a fora. Un dels artífexs de la peça musical, Enzo Poblete, explica que “tot va néixer a partir de l’obra i era una bona manera per promocionar-la”.

La cançó està dedicada al bullying i a totes les dificultats que es poden presentar a la vida, amb l’objectiu de deixar clar que es pot superar qualsevol situació complicada. La peça s’interpreta durant l’obra “No t’ho callis”. Els seus autors asseguren que el públic acostuma a emocionar-se quan l’escolten.

La cançó es pot trobar a Youtube i, en breu, es podrà trobar a altres plataformes com iTunes, Spotify, Instagram o TikTok. Pel que fa a l’obra, “No t’ho callis”, de l’associació cultural i teatral Muekka, es tornarà a representar a Lloret el pròxim 21 de març.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.