Tres lloretencs componen la cançó «No t’ho callis», per denunciar el bullying o assetjament escolar

Els autors són els germans Enzo i Fernando Poblete i l’Alejandra López, que formen el grup 'Triwe'.

Enzo Poblete
Tres lloretencs componen la cançó «No t’ho callis», per denunciar el bullying o assetjament escolar

00:00



Denunciar el bullying o assetjament escolar i demostrar a tothom que es poden superar situacions d’aquest tipus. Aquest és l’objectiu de la cançó “No t’ho callis”, que han composat tres lloretencs: els germans Enzo i Fernando Poblete i l’Alejandra López. Plegats formen el grup anomenat “Triwe”.

La cançó va ser elaborada expressament per a l’obra de teatre que porta el mateix títol, “No t’ho callis”, de l’associació cultural i teatral MUEKKA, ja escenificada a la vila i a fora. Un dels artífexs de la peça musical, Enzo Poblete, explica que «tot va néixer a partir de l’obra i era una bona manera per promocionar-la».

La cançó està dedicada al bullying i a totes les dificultats que es poden presentar a la vida, amb l’objectiu de deixar clar que es pot superar qualsevol situació complicada. La peça s’interpreta durant l’obra “No t’ho callis”. Els seus autors asseguren que el públic acostuma a emocionar-se quan l’escolten.

La cançó es pot trobar a Youtube i, en breu, es podrà trobar a altres plataformes com iTunes, Spotify, Instagram o TikTok. Pel que fa a l’obra, “No t’ho callis”, de l’associació cultural i teatral Muekka, es tornarà a representar a Lloret el pròxim 21 de març.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.