Tres visites noves al patrimoni cultural de Lloret durant els mesos de juliol i agost

Es faran al poblat ibèric del Turó Rodó, els jardins de Santa Clotilde i el Museu del Mar.

El Turó Rodó

Anna Fuentes i Albert Robert
Tres visites noves al patrimoni cultural de Lloret durant els mesos de juliol i agost

00:00



El departament de Patrimoni Cultural estrena tres visites noves aquest estiu per donar a conèixer el poblat ibèric del Turó Rodó, els jardins de Santa Clotilde i el Museu del Mar.

La primera proposta, al poblat ibèric que hi ha darrere el castell d’en Plaja, la protagonitzen tres dones i, segons la directora de Patrimoni Cultural, Anna Fuentes, s’hi expliquen molts detalls sobre els ibers. La visita als jardins se centra en la mitologia clàssica i està acompanyada de música. Anna Fuentes insisteix en què també s’hi aprenen coses. Al Museu del Mar s’hi farà una visita guiada nocturna, que acabarà amb una cantada d’havaneres a la terrassa de l’equipament.

Totes tres es faran tant en català com en castellà, durant els mesos de juliol i agost. perquè s’adrecen a visitants i veïns, segons el regidor de Cultura, Albert Robert.

Totes les visites tenen places limitades, és per això que es recomana inscripció prèvia a través del web de Patrimoni Cultural o bé trucant al Museu del Mar, al 972 36 44 54. El programa es pot consultar al web de l’Ajuntament.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.