Trobada de vuit corals, aquest divendres al vespre a l’Església

L’actuació es farà a l’església parroquial a partir de dos quarts de vuit del vespre i l’entrada és gratuïta.

Josep Delemus
Trobada de vuit corals, aquest divendres al vespre a l’Església

00:00



La trobada de corals lloretenques arriba aquest divendres a la setena edició. Fins a vuit formacions actuaran plegades: són les corals dels instituts Rocagrossa i Coll i Rodés, la de l’escola Immaculada Concepció, la Multicultural de la Selva, els Cantaires de la Casa del Mar, el cor Alba de Prima, la Tot Cor i la Coral Unió Lloretenca.

El dinamitzador cultural de l’Ajuntament, Josep Delemus, ha recordat que la iniciativa va sorgir de la coral d’un dels instituts. El concert començarà amb una breu actuació de cada coral en solitari i acabarà amb una cantada conjunta. El repertori serà molt variat.

L’actuació es farà a l’església parroquial a partir de dos quarts de vuit del vespre i l’entrada és gratuïta.

El Castaween omplirà Lloret de zombis amb una batucada i cercavila tenebroses

La desfilada serà aquest dissabte a dos quarts de set de la tarda i sortirà des de la plaça de la Vila, on en tornar hi haurà també una disco zombi.

El lloretenc Ramón Vilaró, guardonat amb un Premi Anual de Periodisme Internacional

El que va ser corresponsal d'El País, reivindica la professió del periodista en una era marcada per la digitalització, la sobreinformació i les notícies falses.

El fons de la família Frigola, protagonista del Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual

La celebració es fa aquest dimecres al Teatre, on es projectarà el muntatge audiovisual "Un temps en imatges. Arseni Frigola i Roca (1923-2017)".

Lloret de Mar es prepara per celebrar la 3a edició del Castaween

La programació combina activitats familiars, una cercavila terrorífica, la Panic Race i la tradicional Castanyada de Xino-Xano.