Trobada productiva entre l’Aliança de Municipis Turístics i els líders del turisme a Londres

L’alcalde de Lloret, Adrià Lamelas, va participar a la reunió com a president de l’AMT i destaca que va servir per enfortir la col·laboració bilateral.

La trobada a Londres (Lloret Turisme)
Adrià Lamelas
Trobada productiva entre l’Aliança de Municipis Turístics i els líders del turisme a Londres
00:00

L’alcalde de Lloret, Adrià Lamelas, com a president de l’Aliança de Municipis Turístics de Sol i Platja (AMT), s’ha reunit a Londres amb els líders del turisme britànic per enfortir la col·laboració bilateral.

Ha estat una trobada estratègica amb els CEOs i directius dels principals operadors turístics del Regne Unit per consolidar el seu pes en el primer mercat emissor de turistes cap a l’estat espanyol. I és que aquest mercat representa més del 20% de la despesa internacional a Espanya. A Lloret, representa el 10%.

La jornada, organitzada per l’Oficina Espanyola de Turisme a Londres, ha comptat amb la participació de representants institucionals i d’empreses líders com TUI, Jet2 i ABTA, així com periodistes de referència del sector, consolidant l’AMT com a interlocutor estratègic en el turisme internacional.

L’alcalde, Adrià Lamelas, fa una valoració molt positiva de la trobada.

«Estem molt satisfets, va ser una trobada productiva, poques vegades es pot tenir en una mateixa sala tanta gent rellevant per als interessos turístics de Lloret en el sector del turista britànic»

Adrià Lamelas

Recordem que l’AMT agrupa vuit de les principals destinacions turístiques de l’estat: Adeje, Arona, Benidorm, Calvià, Lloret de Mar, Salou, San Bartolomé de Tirajana i Torremolinos. Els alcaldes i màxims representants d’aquestes destinacions van aprofitar la trobada per compartir els seus avenços en sostenibilitat, integració i hospitalitat turística, pilars de la seva estratègia per a un model turístic més equilibrat i resilient.

Les Oficines de Turisme de Lloret superen les 44.000 atencions en el primer semestre

En sis mesos, ja s'han registrat gairebé el 67% de totes les atencions registrades durant l'any passat.

Lloret reconeix 25 anys de col·laboració amb Nehar Travel

L'Ajuntament ha volgut agrair la trajectòria de l'agència de viatges macedònia i la seva vinculació amb la destinació.

Ja hi ha data per a la Nit del Turisme d’enguany

Se celebrarà el 24 de setembre al Teatre de Lloret amb una edició que coincidirà amb el 25è aniversari de Lloret Turisme.

Proactiva fa un balanç positiu de la temporada de platges a Lloret

El servei de salvament i socorrisme destaca els casos relacionats amb el calor, especialment entre usuaris d’Europa de l’Est.