La trobada de vehicles clàssics de diumenge canvia d’ubicació i es farà davant del Revolution

La trobada de cada segon diumenge de mes sempre es fa a la plaça Pere Torrent, però aquest cop ha de canviar d'emplaçament amb motiu de la rua de Carnaval.

Una trobada a la plaça Pere Torrent

Ramon Ramos
La trobada de vehicles clàssics de diumenge canvia d’ubicació i es farà davant del Revolution

00:00



La trobada de vehicles clàssics d’aquest diumenge ha de canviar d’ubicació. El motiu és que se celebra la rua de Carnaval. Per això la trobada de cotxes de 25 anys d’antiguitat o més es farà a la plaça de davant de la discoteca Revolution, entre els carrers Pla de Carbonell i Josep de Togores. Un canvi que no agrada gaire al president de l’associació de vehicles clàssics, Ramon Ramos.

A més, Ramon Ramos lamenta que les previsions meteorològiques no són gaire favorables i això també farà baixar la participació.

Tot i així, alguns aficionats es trobaran aquest diumenge al matí per compartir la seva passió: conservar en bones condicions un vehicle d’un mínim de 25 anys.

La trobada, per tant, es farà aquest 11 de febrer, segon diumenge de mes, al llarg del matí, de nou a dues, a la plaça de davant del Revolution.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.