Últims dies de la campanya Compra a Lloret

L'Ajuntament fa una crida perquè les compres de Reis es facin en establiments de la vila.

Cristina Aymerich
Últims dies de la campanya Compra a Lloret
00:00

L’Ajuntament fa una crida perquè les compres de Reis es facin en establiments de la vila i es participi a la campanya Compra a Lloret.

La regidora de Comerç, Cristina Aymerich, recorda que els premis del sorteig sumen un total de 24.000 euros: cinc motos elèctriques, tres bicicletes elèctriques i un iPhone 15.

«El que volem és motivar i animar molt a la gent que vingui a comprar al nostre comerç local, que comprin a Lloret, que encara tenim activa la campanya Compra a Lloret»

Cristina Aymerich

La regidora també recorda que participar al sorteig de Compra a Lloret és molt senzill i que està obert tant a veïns com a visitants.

«Qualsevol ciutadà, sigui o no sigui de Lloret, que faci una compra mínima de 20 euros i sigui major de 16 anys podrà participar al sorteig»

Cristina Aymerich

Tot i que la jornada de Reis se celebra aquest dissabte, la campanya seguirà oberta fins dimecres que ve, 10 de gener, per aprofitar també els primers dies de rebaixes.

«La campanya acaba el dia 10, però els sobres es poden portar fins al dia 12 i el 13 farem el sorteig a la plaça de la Vila»

Cristina Aymerich

Per tant, tothom que encara tingui alguna compra per fer, que aprofiti per fer-la en comerços de Lloret adherits a la campanya Compra a Lloret.  

22.000 euros a un comerç per cinc infraccions del Codi de Consum de Catalunya

L’Ajuntament ha iniciat un procediment sancionador a aquest establiment, ubicat a l'avinguda Vila de Blanes.

Obertes les inscripcions per al 3r concurs d’aparadors de Halloween

Els aparadors hauran d'estar decorats del 27 d'octubre al 2 de novembre i, a banda de valorar el jurat, es farà una votació popular.

Els comerciants de Lloret alerten que les vendes d’aquesta temporada han comptat amb imports més baixos

Segons dades, el 57% dels establiments ha percebut menys afluència i la despesa per client ha disminuït en un 45% dels casos.

Els restauradors de Lloret alerten d’una pèrdua de rendibilitat aquesta temporada

El sector manté l'afluència de clients, però registra una reducció de la despesa mitjana amb un mes d'agost més fluix de l'habitual.