La temporada de teatre comença a Lloret de Mar el proper 24 de gener amb una comèdia que omple allà a on va: ‘Un sogre de lloguer’ amb Joan Pera com a cap de cartell. Ell mateix explica que interpreta aquest «sogre de lloguer, un personatge ingenu, clar i bonic».
L’argument és el següent: en Marçal fa anys que no veu el seu pare, un hippy que viu en una autocaravana al desert d’Austràlia. Així que quan es veu obligat a organitzar un sopar per presentar-lo a la seva promesa i a la seva sogra, que són de classe alta, decideix contractar un actor que es faci passar pel seu pare. Un seguit de malentesos, mentides i mitges veritats provoquen embolics i situacions hilarants, i el protagonista -un Joan Pera molt divertit- acaba capgirant el sopar i la vida de tots els convidats.
Joan Pera assenyala que «és una comèdia ben estructurada, sense cap forat, divertida des del minut zero i amb personatges molt definits». El repartiment, dirigit per Daniel Anglès, compta a més de Joan Pera amb Muntsa Alcañiz, Júlia Jové i Edu Lloveras. L’actor afirma que «Un sogre de lloguer’ em recorda ‘La extraña pareja’, la podríem fer sempre».

Sobre el fet d’inaugurar la temporada de teatre a Lloret, Pera afirma que «és un plaer venir a Lloret, és part de la meva vida, havia passat molts estius aquí, havia vingut amb en Paco Morán».
«Venir a Lloret de Mar és tornar a les meves arrels»
Joan Pera
‘Un sogre de lloguer’, que està de gira, arriba el proper 24 de gener al Teatre de Lloret. Queden les últimes entrades a la venda.
