La policia ha detingut tres persones aquest dimecres per tràfic de drogues a Lloret. L’operació ha permès intervenir 10 quilos d’haixix i 35 quilos de marihuana.
Els fets han tingut lloc a l’avinguda Passapera. En concret, en un pàrquing privat, després de rebre l’avís d’un veí -un Mosso d’Esquadra fora de servei- que va alertar sobre moviments sospitosos a l’interior del recinte.
Els agents de la policia local han localitzat un vehicle amb matrícula belga que contenia una gran quantitat de substàncies estupefaents així com bitllets de 20 euros en diversos feixos.
Els tres detinguts estaven situats a dos vehicles i, segons l’atestat policial, un d’ells hauria proporcionat documentació falsa en el moment de la identificació. Els arrestats van ser traslladats a dependències policials i es troben a disposició del jutge.
La investigació, a càrrec dels Mossos d’Esquadra, continua oberta i no es descarten més detencions.
