25 C
Blanes

Una baralla a Sa Boadella acaba amb dos detinguts i un pescador rescatat de l’aigua

El pescador rescatat va rebre punts de sutura per un cop al cap, mentre que els altres dos presentaven cops als canells i les cames.

La baralla va tenir lloc a Sa Boadella (YouTube)
La baralla va tenir lloc a Sa Boadella (YouTube)

Una baralla aquí Lloret entre cinc persones, tres de les quals eren pescadors, va acabar dissabte a la nit amb dos detinguts i una persona rescatada pels Bombers de dins de l’aigua i ferida. Segons publica el Diari de Girona, els Mossos d’Esquadra van arrestar els dos agressors.

Els fets es van produir cap a tres quarts de nou de la nit a la platja de la cala de Sa Boadella. En aquell moment hi havia tres persones pescant amb canyes, quan els van increpar dos homes, que presentaven símptomes d’anar sota la influència d’alguna substància -possiblement alcohol. Després d’una disputa verbal, un d’ells va clavar un cop de puny.

Arran dels fets un testimoni va alertar els Mossos d’Esquadra i els agressors van fugir i les víctimes no van voler denunciar. Però la història no va acabar aquí, posteriorment, cap a les onze de la nit, els dos presumptes agressors van tornar a la zona on hi havia les víctimes. Un d’ells anava equipat amb un pal -similar a una defensa extensible- i un altre va exhibir un ganivet. Es van enfrontar als tres pescadors.

En aquells moments, testimonis van alertar a través del telèfon d’emergències 112 dels fets i els Mossos de la comissaria de Blanes van tornar de nou a la zona on feia poc més d’una hora havia ocorregut el primer enfrontament. En arribar es van trobar un dels pescadors amb cops al canell, un altre a les cames i finalment, un dels pescadors a dins de l’aigua agafat d’una roca i amb un fort cop al cap.

Arran de la ubicació del ferit, es va activar Bombers i Salvament Marítim. Van acostar-se fins a la zona i finalment, qui va actuar van ser els Bombers. Van activar dues dotacions i van extreure la víctima que s’havia llançat a l’aigua mentre fugia dels agressors.

Pels volts de dos quarts de dotze ja el tenien fora i presentava un cop fort al cap. Una ambulància del SEM el va haver de traslladar a l’hospital comarcal de Blanes on va necessitar punts de sutura.

Arran de la disputa, els Mossos de Blanes van detenir els dos presumptes agressors, de 52 i de 47 anys, i els acusen de ser autors d’un delicte de lesions i un delicte d’amenaces.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.