Una cursa tematitzada en els pirates, al nou camí de ronda

La Pirate's Race, adreçada al públic familiar, està prevista el 2 d'octubre a Lloret de Mar.

Paco Moreno, Àngel Mullera
Una cursa tematitzada en els pirates, al nou camí de ronda
00:00

El nou camí de ronda que va des de la Roca d’en Maig fins al Castell de Sant Joan compta amb una cursa tematitzada. Anomenada Pirate’s Race, la qual estava prevista setmanes enrere, finalment s’ha programat per al 2 d’octubre.

És una proposta adreçada a públic familiar, apta per a totes les edats, en què el principal al·licient és que durant el recorregut, els corredors trobaran tot tipus de personatges, com el doble de Johnny Depp a Espanya o el capità Bravosa, tal i com destaca un dels organitzadors, Paco Moreno.

Doble de Johnny Depp a Espanya caracteritzat de pirata
Doble de Johnny Depp a Espanya caracteritzat de pirata

L’exatleta Àngel Mullera, un altre dels organitzadors, destaca que «encara hi ha qui no coneix el nou camí de ronda, no es tracta d’arribar primer, sinó de passar-s’ho bé«.

El camí de ronda de Lloret a Canyelles (Mari C. Gerena)
El camí de ronda de Lloret a Canyelles (Mari C. Gerena)

Les inscripcions ja estan obertes per a la Pirate’s Race del proper 2 d’octubre, que és un diumenge. La sortida serà a les 10.30h des de la Roca d’en Maig i en acabar, hi haurà un vermut a l’hotel Samba.

Les inscripcions, que parteixen dels 5 euros, es poden fer en línia a popuevents.com, o presencialment al Puntet o el mateix dia de la prova. Els organitzadors de la Pirate’s Race proposen als participants que participin disfressats.

Els carrers de Lloret s’omplen de música, espectacles i artesania amb motiu de la 25a edició de la Fira Medieval

L'esdeveniment, que se celebrarà aquest cap de setmana, comptarà amb una norantena de propostes amb una gran oferta infantil.  

El Club d’Escacs Lloret organitza un torneig popular per la Festa Major

La competició es farà al Puntet, a l'avinguda de Vidreres, a partir de les deu del matí.

Un espectacle conjunt al Teatre posarà punt i final a la celebració del 75è aniversari del Casal de l’Obrera

Serà aquest diumenge a partir de les sis de la tarda i reunirà a membres de l'entitat cultural de tots els temps.

«Estimada Montserrat, encara que sigui mentida» arriba al Teatre de Lloret

El monòleg interpretat per Judit Saula serà aquest dissabte a les set de la tarda i encara queden algunes entrades disponibles.