‘Uncharted’ -rodada en part a Sa Boadella- al cicle ‘Cinema a la Fresca’

Aquest estiu es projectaran fins a 8 pel·lícules per a tots els públics en diferents barris de Lloret de Mar.

Cristian Fernández
‘Uncharted’ -rodada en part a Sa Boadella- al cicle ‘Cinema a la Fresca’
00:00

Lloret de Mar torna a acollir aquest estiu ‘cinema a la fresca’. Entre els mesos de juliol i agost, es projectaran fins a 8 pel·lícules a l’aire lliure en diferents indrets i barris de la vila. Un dels que crida l’atenció és la superproducció ‘Uncharted‘, amb Tom Holland, la qual es va rodar en part a Lloret en Mar. En concret, a la platja de Sa Boadella.

La resta de pel·lícules combinen èxits més recents de taquilla, com ‘Elvis’ o ‘Iron Man’, amb clàssics com ‘Grease’ o ‘La vida es bella’. Totes les projeccions comencen a les 22h i són gratuïtes. El regidor de Cultura i Festes en funcions, Cristian Fernández, explica que tots els films «són per a tots els públics, de gèneres diversos com musical, comèdia, aventures o drama».

El cicle comença el 5 de juliol amb ‘El meu veí Totoro’ a la plaça Germinal Ros. Continua amb ‘Grease’ a Les Alegries el dia 12 i ‘Elvis’ el 19 de juliol a la Font de la Kaikuta.

El ‘cinema a la fresca’ s’allarga tot el mes d’agost, amb el passi de ‘El método Williams’ el dia 2 al pati de l’Erol. ‘Iron Man’ el dia 9 a Can Carbó; ‘Uncharted’ el 16 d’agost a Fenals; ‘Mamá o papá’ el dia 23 a la plaça de les Regions i finalment ‘La vida es bella’ a Sa Caletas el 30 d’agost amb què es tanca el cicle.

El Castaween omplirà Lloret de zombis amb una batucada i cercavila tenebroses

La desfilada serà aquest dissabte a dos quarts de set de la tarda i sortirà des de la plaça de la Vila, on en tornar hi haurà també una disco zombi.

El lloretenc Ramón Vilaró, guardonat amb un Premi Anual de Periodisme Internacional

El que va ser corresponsal d'El País, reivindica la professió del periodista en una era marcada per la digitalització, la sobreinformació i les notícies falses.

El fons de la família Frigola, protagonista del Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual

La celebració es fa aquest dimecres al Teatre, on es projectarà el muntatge audiovisual "Un temps en imatges. Arseni Frigola i Roca (1923-2017)".

Lloret de Mar es prepara per celebrar la 3a edició del Castaween

La programació combina activitats familiars, una cercavila terrorífica, la Panic Race i la tradicional Castanyada de Xino-Xano.