Unes lletres escultòriques amb el nom de Lloret cridaran l’atenció a la plaça Pere Torrent

També s'hi han de col·locar uns mosaics elaborats per Pilarín Bayés, artista molt vinculada amb Lloret, els quals mostraran Sa Caleta i el 's’amorra amorra'.

Una de les noves 'illes' de la plaça Pere Torrent, renovada recentment (Ajuntament Lloret).
Albert Robert
Unes lletres escultòriques amb el nom de Lloret cridaran l’atenció a la plaça Pere Torrent
00:00

Unes lletres escultòriques on es llegirà Lloret i uns dibuixos de Pilarín Bayés sobre la vila. Aquests són els detalls que falten a la superfície de la plaça Pere Torrent, renovada recentment.

Segons el regidor d’Urbanisme, hi manquen quatre retocs. Els més visibles -i que s’han de col·locar durant els propers mesos- són uns mosaics elaborats per Pilarín Bayés, artista molt vinculada amb Lloret, els quals mostraran Sa Caleta i el ‘s’amorra amorra’.

Imatge de la plaça Pere Torrent, renovada.

A més, a sobre de la plaça també hi van unes escultures singulars, a les quals es llegirà el nom de Lloret. La voluntat és que es converteixin en un nou punt d’atracció turística. Albert Robert, regidor d’Urbanisme, assenyala que donaran un toc «alegre, diferencial» en aquest indret cèntric de la vila.

El consistori treballa amb el calendari de tenir aquests detalls col·locats com a molt tard la Setmana Santa de l’any que ve. Són declaracions recollides al programa ‘Sense pressa’, de Nova Ràdio Lloret.

Lloret de Mar obre un procés participatiu per definir la remodelació de l’Avinguda de Vidreres

L’Ajuntament convoca aquest dimecres una jornada oberta a veïns i negocis per recollir propostes sobre el futur d’una de les principals vies del municipi.

Els ‘comuns’ organitzen un acte informatiu amb els veïns sobre la remodelació de l’avinguda de Vidreres

Volen recollir propostes aquest dissabte (18h) al centre cívic del Molí.

La meitat de les inversions del 2026 a Lloret de Mar es destinen a la via pública i urbanisme

Els projectes més destacats són la remodelació de l'avinguda de Vidreres, Puig de Castellet, el pla de barris i millores als carrers.

Comença l’enderroc del Brava Park de Fenals per fer-hi 152 pisos per a residents

Amb aquest nou projecte, es posa fi a uns apartaments turístics molt deteriorats i amb ocupes que generaven queixes dels veïns.